tapout Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Hejsan, Jag har spelat ca 5000 händer FLT SH och har börjat ifrågasätta mitt spel mer och mer på senare tid. I början kändes det bättre men nu på senare så känns det väldigt krystat, och jag tror det finns flera stora luckor som kan täppas igen, så jag börjar med mina stats. Jag spelar för övrigt $0.5/1 och $1/2. Hoppas nån kan ge lite konstruktiv kritik! Hoppas på att nån FLT grinder kan finna nåt intressant... Tack på förhand.. Citera
morberg Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Du höjer alldeles för lite före floppen. Du lägger BB för ofta mot stöldförsök. Du försöker stjäla för sällan. Citera
tapout Postad 13 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2006 Du höjer alldeles för lite före floppen. Du lägger BB för ofta mot stöldförsök. Du försöker stjäla för sällan. Hmmm.. jag misstänkte detta... Tack för svaret! Citera
Recommended Posts