Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej jag har en fråga om bonus på B2B nätverk ( jag vet inte om jag postar i rätt forum men jag antar att det är en nybörja fråga).

På B2B sajter har man ofta som nyregistrerad kund en bonus på 100% insättning.

Min fråga är hur lätt eller en svårt är det att klara av bonusen?

jag är nybörjare i poker och spelar Fixed Limit på inte mer än 0.25/0.50

Som exempel klarade jag 100$ Bonusen på Bet365 (prima) på en vecka.

då jag skulle spela 500 raked händer. Även om alla potter inte är raked till 0.25 på 0.25/.50 klarade jag det på mindre en en vecka.

De har en poängsystem på B2B som säger mig inte så mycket men verkar svårare att klara på dessa low limit bord.

Nån av er som har klarat bonus på dessa nivå och kan berätta om hur lång tid det tog?

tack

Mvh

migge65

Postad

då jag skulle spela 500 raked händer. Även om alla potter inte är raked till 0.25 på 0.25/.50 klarade jag det på mindre en en vecka.

De har en poängsystem på B2B som säger mig inte så mycket men verkar svårare att klara på dessa low limit bord.

För att få vip-poäng måste potten upp i 7 euro på B2B - notera att det krävs då 14 BB i potten för att få 1 VIP på den högsta nivå som du spelar på. Det gör att du inte kommer få många såadna på 0.25/0.50 du måste upp till minst 0.5/1 för att kunna få några där och helst bör du köra 2/4 för att det skall gå snabbt att klara av bonusen.

Postad

Tack för snabba svar, jag misstänkte att det var så, jag har inte en bankroll som stöder 2/4 än, men när jag har den o ser att jag går + i vinst i den nivå ska jag då börja på B2B