Tornie Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 Tyckte väl att det var lite skumt, Sätter väl ett datum snart. Men det innebär ju att det kommer troligtvis bli runt den 27 om ingen har något bättre förslag Citera
kaka Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 är det bara jag som är ledig torsdag/fredag? för eftersom norda inte kan på helgen kanske man kunde ta det före helgen? eller? vad vet jag? jag är ju bara en kaka Citera
NorthQ Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 spelar ingen roll, jag kan inte dricka sånära in på match.... Vi får helt enkelt hoppas på att ingen vågar möta mighty fredrik Citera
Drdunkel Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 är det viktiga är väl inte att du ska kröka eller sätta i dig kilovis med kött (eller quorn i ditt fall) det är du är med i goda vänners lag. eller? Citera
Tornie Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 Det blir nu på fredag eller något sånt Citera
NorthQ Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 grejen är den att jag reser till skövde på fredag...för att tävla...förutsatt att jag får match...vilket jag borde få (bara ett förtydligande till shams) Citera
Tornie Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 Nu är det spikat med grillning på fredag och så som jag fattat det så är det bara Nordqvist som är i skövde...Alla andra är hemma hos mig för grym grillning.... Citera
Buffe Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Stabilt! Vilka kommer? Och vilka kan man ta med? Är det exempelvis okej att kolla med pinnen och holmberg? Citera
Drdunkel Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 och jag har 3 polare från uppsala på lager. Citera
NorthQ Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 det skulle jag tro buffe...de är ju tepare? Citera
Buffe Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Jao, ville bara få det bekräftat. (av thörne någon gång innan fredag helst....) Citera
Tornie Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 öhhhh okej innan fredag var det ska fundera lite på det :D Citera
Tornie Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 Självklart så är pinnen och holmberg välkomna Citera
Drdunkel Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 komigen thörne, nu får du vara mer optad. Ge oss lite mer utförlig info om fredag. Får man ta med sig folk? ska man bara ha med sig käk till sig själv? dricka? Tid? och för oss som inte varit hos dig, hur hittar man dit. kommer det kjolstyg? i'm starving för info kåmigen Citera
kaka Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Snälla Shams... ditt allmänna språkbruk är pinsamt! Det heter kjoltyg, inte kjolstyg, och särskrivningar må vara värre, men ihopskrivningar är även det en språkets styggelse. Aja baja! Du skriver ju som en invandrare. Övriga våldtäkter av grammatikens sköna regler vill jag inte ens gå in på. Tillåt mig tillägga att du luktar illa. ...och Ja, jag menar allvar. ... Citera
Buffe Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Thörne, hosta upp lite details please... Jag har, med god hjälp av Jonas, nu införskaffat en hel del dryckjom till på fredag. Vore trevligt att veta ungefär hur många som kommer med tanke på om det behöver kompletteras eller inte. Citera
Tornie Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 details och details nu får ni tagga ner lite Citera
Tornie Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag vill ju själv veta hur många som kommer men blir väl mellan 8-14 personer skulle jag tro... Drar igång grillen vid 18 ungefär (kanske senare beror på vilka som vill grilla)...Ugn finns att tillgå medtag mat....Eventuell pommes frites kan inhandlas på begäran. Jag föredrar potatissallad medtag pengar till fylleslasket.... Shams tar med sig tre uppsalabor.... Kaka uffe jonas martin shams pinnen holmberg sigge björn daniel hasse bangar kanske... Citera
Buffe Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Holmberg tar gärna med sig flickvän också. Apropå kjol(s)tyg så har jag hört rykten om att Jonas ska ha sarong på sig. Hur törstiga är folk förresten? Än så länge har jag införskaffat tre flak öl, 12 cider och ca 5 liter sprit som kan blandas ut på lagom sätt. Kan dock tänka mig att komplettera men då vore det som sagt bra att veta ungefär hur mycket.... Citera
Zalon Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 blir vi fler än de som nämnts kanske det är värt att köpa lite fler öl och cider. Kommer det tjejer (verkar ju inte som det) så behövs definitivt mer cider (vill inte konkurrera om de 12 som finns ). Är planen utgång sen, eller? Och när i såna fall? Om det är planen tycker jag definitivt att vi börjar 18.00, senare än så och vi kommer aldrig hinna dricka upp allt Citera
Tornie Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Grilla grilla slaska slaska utgång utgång diket nästa! jAG ÄR INTE FULL Citera
Tornie Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jonas Ulf någon som är intresserad av att dra av en weekday turnering på party i natt För att utöka partykassan för fredagen? Citera
Recommended Posts