Goatse Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag spelar mycket bättre på koffein. Men jag är också koffeintorsk så när jag inte får i mig något blir jag seg, sur och ful. Citera
Djens Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Koffein är härligt när man har en dygnsrytm på 21-04 dagar och vill spela poker inom 15 minuter från när man vaknat. Hälsosamt? veti17 va? Citera
sortguld Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Vill reda ut 2 saker. Ang effedrin och din bakfylla; Anledningen är att du driver ut mer vätska än vanligt. När du dricker alkohol så är det pga din ökade vätskedrivning du får bakfylla. Effedrin bidrar kraftigt till ett ökat vätskedrivande. Därför kan man både bli fullare än normalt samt få en större bakfylla. 2: Kombinerar man 2-3 koffein tabletter med 50-100mg effedrin och en magnecyl.. Så vinner man en hel del MTTS kan jag lova;) WORD har klarat av ex antal mtts på sk stackers(effie)och gjort bra ifrån mig bara drick mängder med vatten Citera
Recommended Posts