Gå till innehåll

Galet bra session!


Opteron

Recommended Posts

Jag ser mig som en duktig lågnivå-fixed-fullring-spelare, tiltar aldrig pga tidigare golf-karriär.

Har haft ett uppehåll från poker i 6 veckor pga mycket plugg på KTH och började igen för några dagar sen.

Spelade förut 1/2$ med framgång och har pluggat väldigt mycket poker så valde att gå upp till 2/4$.

Har plussat 680$ på 4 kvällar.

Lägger alltid in 150$ på borden och igår så tog jag på mitt ena (spelar 2) ut 460$ !!!

 

Har nån annan nånsin gått 77 BB plus på ett fullring fixed bord?

Spelade i 3 timmar och lyckades gick för övrigt -60$ på övriga bord :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle säga att jag är bättre eftersom jag har studerat poker mer nu än tidigare.

Är självklart helt medveten om att detta är en positiv fluktuation men ville bara dela med mig lite av glädjen och kolla hur många andra fixed-spelare som haft ett så nice bord. Hade iallafall inget bord i närheten av 77BB+ på eurobet efter 10000 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Härligt med goda nyheter.

 

Jag blev lite nyfiken på en sak du skrev där: "tiltar aldrig p.g.a tidigare golfkarriär"... Hur menar du? Jag har också en tidigare golfkarriär, men det har hänt att jag har tiltat ändå.

 

PS. Vinner du stadigt på 2-4, så har du mer att hämta på 3-6 och 5-10 om du har bankrullen. Samma fisk - större budget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är extremt tävlingsinriktad och när jag var mindre och spelade golf kunde jag som de flesta andra tilta efter 7:e koppsnurren eller slice-out, slice-out, snaphook i vattnet.

Detta ledde inte till något positivt och därför så beslutade jag mig för att träna bort ilskan vilket jag tycker jag lyckats med. Funkar väldigt bra runt pokerbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde in typ 100 bb på 3 timmar för någon vecka sen på 1/2 fixed på betfair. Har i princip aldrig spelat fixed innan kan tilläggas.

 

Hade kukröta naturligtvis. Gick typ inte en hand utan träff och aggressiv som jag alltid är så gick bet och raise knappen glödheta oavsett vad jag hade. Ville bara prova på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde in typ 100 bb på 3 timmar för någon vecka sen på 1/2 fixed på betfair. Har i princip aldrig spelat fixed innan kan tilläggas.

 

Hade kukröta naturligtvis. Gick typ inte en hand utan träff och aggressiv som jag alltid är så gick bet och raise knappen glödheta oavsett vad jag hade. Ville bara prova på det.

Riggat såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Vinner du stadigt på 2-4, så har du mer att hämta på 3-6 och 5-10 om du har bankrullen. Samma fisk - större budget.

 

Har absolut bankrulle men tänker inte ha bråttom, skulle jag sätta mig på ett 5-10 bord vill jag "veta" att jag krossar och inte bara anta det. Skulle dessutom antagligen inte spela optimalt då jag skulle påverkas psykiskt av de stora summorna som rör sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är extremt tävlingsinriktad och när jag var mindre och spelade golf kunde jag som de flesta andra tilta efter 7:e koppsnurren eller slice-out, slice-out, snaphook i vattnet.

Detta ledde inte till något positivt och därför så beslutade jag mig för att träna bort ilskan vilket jag tycker jag lyckats med. Funkar väldigt bra runt pokerbordet.

 

Jag är villig att betala rätt bra om du kan hjälpa mig med samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...