Grabbarnana Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Hej! Jag gjorde ett uttag den 10maj till mitt netellerkonto. Den 11maj sattes pengarna tillbaks på mitt konto igen med medelandet "could not be completed". någon mer information har jag inte fått... e det normalt? varför fungerade det inte? Har Sportingbet problem med sina Neteller uttag? Har gjort ett nytt försök idag. Får se om det funkar... Citera
ParadiseEric Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Hej! Jag gjorde ett uttag den 10maj till mitt netellerkonto. Den 11maj sattes pengarna tillbaks på mitt konto igen med medelandet "could not be completed". någon mer information har jag inte fått... e det normalt? varför fungerade det inte? Har Sportingbet problem med sina Neteller uttag? Har gjort ett nytt försök idag. Får se om det funkar... Hej, Skicka mig PM (det kan du göra direkt i dessa frågor) eller undersök med kundtjänsten, så ska vi kolla på det. Mvh Sportingbet Citera
tophunter Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Jag hade också begärt ett uttag till NetEller. Jag kollade med kundtjänst. Tydligen hade de ett tillfälligt problem med NetEller så inga uttag dit genomfördes. Nu ska det enligt den person jag pratade med inte vara några problem. Citera
Recommended Posts