Gå till innehåll

Bra café att spela onlinepoker i Stockholm?


Recommended Posts

Tror matrix vid hötorget t-bana är rätt sjysst. Polarn brukar "hänga" där.

 

//Myt4z

 

 

matrix är riktigt kasst man hamnar snabbt på tilt när man satt sig där då hela då belysningen är kass, dom låser dörrarna på natten eftersom tunnelbanan är stängd, dom har inga mackor men framförallt eftersom det sitter massa finniga 15 åringar å skriker så fort deras wow gubbe eller va det nu är har dött...

 

cafe southpoint på söder verkar vara helt okej...har för mig att dom hade "pokerpriser" dvs billigare hourrate om lirar poker...tror det e markoolio som äger det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror matrix vid hötorget t-bana är rätt sjysst. Polarn brukar "hänga" där.

 

//Myt4z

 

 

matrix är riktigt kasst man hamnar snabbt på tilt när man satt sig där då hela då belysningen är kass, dom låser dörrarna på natten eftersom tunnelbanan är stängd, dom har inga mackor men framförallt eftersom det sitter massa finniga 15 åringar å skriker så fort deras wow gubbe eller va det nu är har dött...

 

cafe southpoint på söder verkar vara helt okej...har för mig att dom hade "pokerpriser" dvs billigare hourrate om lirar poker...tror det e markoolio som äger det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Cafe Opera har WLAN som sträcker sig ut i kungsträdgården, så man kan sitta ute i gräset och spana in babes samtidigt som man lirar. Har du sett någon som sitter med en laptop i gräset där så vet du vem jag är :D

 

http://www.operakallaren.se/page.asp?lang=SWE&Id=22

 

Citat:

 

Rörelsefrihet

Du kan ansluta Dig var du vill på Operakällaren och sedan röra dig fritt mellan Operaterrassen och Café Opera samt i södra Kungsträdgården.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cafe Opera har WLAN som sträcker sig ut i kungsträdgården, så man kan sitta ute i gräset och spana in babes samtidigt som man lirar. Har du sett någon som sitter med en laptop i gräset där så vet du vem jag är :D

 

http://www.operakallaren.se/page.asp?lang=SWE&Id=22

 

Citat:

 

Rörelsefrihet

Du kan ansluta Dig var du vill på Operakällaren och sedan röra dig fritt mellan Operaterrassen och Café Opera samt i södra Kungsträdgården.

Sitter du ibland alla knarklangare då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cafe Opera har WLAN som sträcker sig ut i kungsträdgården, så man kan sitta ute i gräset och spana in babes samtidigt som man lirar. Har du sett någon som sitter med en laptop i gräset där så vet du vem jag är :D

 

http://www.operakallaren.se/page.asp?lang=SWE&Id=22

 

Citat:

 

Rörelsefrihet

Du kan ansluta Dig var du vill på Operakällaren och sedan röra dig fritt mellan Operaterrassen och Café Opera samt i södra Kungsträdgården.

Sitter du ibland alla knarklangare då?

 

Nä, de står vid buskarna eller fontänen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyr en liten lägenhet med 1-3polare och spela tillsammans som ett kontor. Tror det skulle kunna bli riktigt kul + man utvecklar nog sitt spel ännu mera, samt mindre tilt
OT: Hyra lägenhet i Sthlm bara sådär? Det är väll minst 25 års kötid inne i city och 10-15 utanför city.

 

On-Topic: Finns det inte internet-cafér på Vasagatan och i Gamla Stan också?

Har också för mig att det ska finnas i Sundbyberg och Järfälla (men då är du ju nästan i Lappland iofs ;) )

Jag tror att du ska söka på Eniro/Gulasidorna/Google eller öppna en vanlig, gammal (hederlig?) telefonkatalog! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tack för alla svar:

 

South Point vid skanstull är helt överlägset de andra ställena. Grymma stolar, grym utrustning, bra service, inga skrikande 15-åringar, en del andra klar duktigare spelare (än mig) som man kan lära av av ibland. Enda nackdelen är att det är några kronor dyrare men denna kostnad känns obetydlig (20 kr/timme om du köper 100 timmar).

 

Rekomenderas VARMT, VARMT.

Hör av er så jag ledsagar jag :)

 

/Heltidarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar:

 

South Point vid skanstull är helt överlägset de andra ställena. Grymma stolar, grym utrustning, bra service, inga skrikande 15-åringar, en del andra klar duktigare spelare (än mig) som man kan lära av av ibland. Enda nackdelen är att det är några kronor dyrare men denna kostnad känns obetydlig (20 kr/timme om du köper 100 timmar).

 

Rekomenderas VARMT, VARMT.

Hör av er så jag ledsagar jag :)

 

/Heltidarn

SouthPoint äger! Grymma skärmar, grymma stolar, man kan beställa saker från kafét via datorn så man slipper sitta ute, bra stämning, bara pokerspelare får vistas i rummet. Grymt! Har varit där några gånger och kommer säkerligen tillbaka. Vi kanske ses där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar:

 

South Point vid skanstull är helt överlägset de andra ställena. Grymma stolar, grym utrustning, bra service, inga skrikande 15-åringar, en del andra klar duktigare spelare (än mig) som man kan lära av av ibland. Enda nackdelen är att det är några kronor dyrare men denna kostnad känns obetydlig (20 kr/timme om du köper 100 timmar).

 

Rekomenderas VARMT, VARMT.

Hör av er så jag ledsagar jag :)

 

/Heltidarn

SouthPoint äger! Grymma skärmar, grymma stolar, man kan beställa saker från kafét via datorn så man slipper sitta ute, bra stämning, bara pokerspelare får vistas i rummet. Grymt! Har varit där några gånger och kommer säkerligen tillbaka. Vi kanske ses där.

 

lol. beställa från datorn :P lite överdirvet kanske känns de som :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Haha, det är kungligt ;)

Lite onödigt kanske då kafeterian ligger precis utanför rummet, men har man hittat ett par bord som man absolut inte vill lämna är det bra.

 

Om du har Pokern som brödföda, så har du nog också tillräckligt med cash för att dra utomands nånstans....:D :D Dra till nåt skönt ställe med polarna, typ MAllis lr nåt(Sitter där just nu;) ) och lira där istället. Bra mycket roligare:P :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

inferno online har precis öppnat ett så jävla skönt pokerrum som jag sitter i just nu. hur skönt som helst. det måste vara ljudisolerat för jag hör inte en enda snorunge somsitter och skriker om "LOL" OCH "omfg!!!", ja ni vet själva hur det är...

 

ps, 10 kr i timmen är väl ganska överkomligt oxå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inferno online har precis öppnat ett så jävla skönt pokerrum som jag sitter i just nu. hur skönt som helst. det måste vara ljudisolerat för jag hör inte en enda snorunge somsitter och skriker om "LOL" OCH "omfg!!!", ja ni vet själva hur det är...

 

ps, 10 kr i timmen är väl ganska överkomligt oxå ;)

 

Och i stället får man höra bortskämda 20-åringar skrika "jävla fisk" eller vad? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Saknar ni inte saker som Pokeroffice?

 

Jag skulle aldrig logga in på neteller eller pokerklienter på offentliga datorer som någon tonåring satt in en keylogger på.

 

Min fråga är: finns ingen möjlighet att radera filer efter varje användning av datorn? Och hur fungerar keyloggern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...