Gå till innehåll

Tips på sajt för att spela på fler än ett bord?


Poperick

Recommended Posts

Hej jag är sugen på att testa på att lira på flera bord samtidigt. Finns det någon bra sajt för detta? Kör just nu på PokerStars och gillar den sajten.

 

Jag vill köra på 4 bord men fönstren är förstora och jag hittar ingenstans där man kan ställa in storleken på dessa. Skickade en fråga till supporten och fick till svar att jag skulle ställa in bildskärmen på 1600*1200. Tyvärr är min maximala upplösning 1024*768. Har jag för liten skärm eller går detta att lösa?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har för liten skärm..

Partypoker har bord som man själv kan ställa in storleken på, vilket jag gillar.

Alla prima-sajter + ladbrokes har såkallad miniview, men jag tycker att det är i princip omöjligt att spela med såna bord.

Undra om inte expekt också har att man kan ställa in borden själv??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Du måste köpa en 20" skärm om du ska klara av 1600x1200.

 

På partypoker kan du dock ställa in fönsterstorlek och köra fyra bord om du vill!

 

Icke då, många 17" CRT skärmar klarar 1600x1200 och alla 19" CRT gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för alla svaren!

 

Tänkte göra en insättning på Nordic Bet (det är väl inom Prima?) men de tar ju inte Neteller!!! Så då skiter vi i det.

 

Party Poker tar väl Neteller? Party Poker är väl för övrigt den sajt som passar bäst för att multitabla då man kan ställa in fönsterstorleken själv?

 

Andra sajter inom Prima som tar Neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...