FireSole Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Harald Nyborg ligger ute vid flygstanden.. i delar av den lokal där Göfab låg för något år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 har spelat med Harald-markerna och det är 11.5-grams dice-chips som é väldigt nice. Dessutom är priset helt sjukt lågt, lite mindre än halva priset hos alla andra butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Jo jag förstår inte riktigt hur dom kan ha ett sådant låg pris... är det alla andra som tar ut ett sånt fruktansvärt överpris... eller har harlad nyborg köpt in en sån stor volym att dom kan få ner priset! Eller är det kanske lite skönhetsfel på markerna som gör att dom inte kan sälja dom till ordinarie pris (jag har inte märkt något sådant på det settet jag har) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Tack för tipset! Köpte marker idag på HN i Kristianstad, där fanns tre set kvar när jag kom. Inte undra på att dem försvinner snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 När jag va och handlade mina marker, så va det under tidenj jag stod i kassan 2 andra som köpte! Ska no ringa HN och fråga om man inte kan få lite provision då jag säkert har sålt 5-6 lådor åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 vet inte riktigt vad dom köper in dom för, men en halvpolare som jobbade/farsan jobbade eller whatever köpte sit set för 425:- men jag vet inte om det var inköpspriset, men dom lägger iaf på minst 75:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Tog en rejäl cykeltur i motvinden till HN idag, men det var värt varenda svettdroppe. Är kanonnöjd med mitt set. Markernas dicetryck är stilrent, och jag har inte hittat någon mark som är defus än. De känns tunga och har strävyta. Det lilla nackdelen är att det är fem färger med 100 vardera. Hade varit bättre med 3 eller fyra färger och några fler i ena färgen, men man kan inte få allt. Hursomhelst. Ett mer prisvärt pokerchipsset tror jag inte finns... Homegame med grabbarna ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 8 December , 2004 Rapport Share Postad 8 December , 2004 vet inte riktigt vad dom köper in dom för, men en halvpolare som jobbade/farsan jobbade eller whatever köpte sit set för 425:- men jag vet inte om det var inköpspriset, men dom lägger iaf på minst 75:- Jag tror dom har personalrabatt på 15% så är det iallafall där jag jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 8 December , 2004 Rapport Share Postad 8 December , 2004 Det lilla nackdelen är att det är fem färger med 100 vardera. Hade varit bättre med 3 eller fyra färger och några fler i ena färgen, men man kan inte få allt. jag har bara fyra färger i min =) 200 gröna, 100 röda, 100 vita, 100 svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 8 December , 2004 Rapport Share Postad 8 December , 2004 jag har bara fyra färger i min =) 200 gröna, 100 röda, 100 vita, 100 svarta Ofan. Trodde det skulle bli problem men det löste sig alldeles utmärkt. Vi fick till och med byta den lägsta färgen till den högsta efter att vår turnering hade hållt på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 8 December , 2004 Rapport Share Postad 8 December , 2004 Så mkt roligare homegames blir med riktigt grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zamora Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 För den som ville ha samma marker som i Lederer-filmen så finns dom här: http://www.kardwell.com/chip-pre-deno-3-edge.html jag har dessa själv. köpte dom i Las Vegas i våras. De är ganska lätta och känns lite annorlunda än andra chips. Helt okej, tycker jag. Det står att dom är "clay composite" vad nu det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 Ska ni handla något gör det från http://www.pokershoppen.se Satans bra service + att dom skickade med ett nyckelband som det står pokershoppen på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oscar? Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 albin: Du har köpt ett nyckelband med reklam för 1000 SEK. Så ser jag det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 Oscar?: Måhända att det var reklam på nyckelbandet (inte mig imot), våra marker köpte jag dock inte från pokershoppen så jag kan inte uttala mig om kvalitet/pris på deras marker. Men däremot köpte jag lite småsaker (dealerpuck, cutcard, kortlek). Och servicen jag fick ifrån dom var klockren, grejerna kom dagen efter, mm..Så det var inte nyckelbandet i sig jag tipsade om, jag kan hålla med om att ett reklamnyckelband för 1000:- är lite i överkant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melle Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 haha kolla här: http://www.starpalace.se/pokerset.asp . Där finns det officiella WPT-setet. Ganska dyrt, men det är ju trots allt det officiella World Poker Tour -setet. Hade gärna haft det, men har precis köpt marker =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 Angående tradition så har de fått in "super heavy" suited chips. Verkar vara de "vanliga" 11,5 gr suited. Priset var ju väldigt bra, 100 st för 449 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 Söker sorten Six Stripes clay chips 11,5g med det verkar inte finnas har googlat massa men hittar bara 8g utav dem, säljs dem inte i 11,5g? Ifall nån har sett dessa i 11,5g var god medela Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 http://www.buypokerchips.com/ Riktigt schyssta. Jag tog hem ett sample och de är riktigt snygga och trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melle Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 Där står att de är riktiga clay, men de känns nästan som keramik tycker jag! Någon som vet, ska det kännas så? Det var inte ett lågt pris heller, men är det riktiga marker så är det ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Golla Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 Jag tror de chips Holmees letar efter är dessa "Soprano Style": jag har aldrig sett någon 11,5 grams version av dem eller av några andra claychips för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 mmm exakt dem, har ni hört av många att det inte finns nåra clay i 11,5g vikt Den på bilden är den exakta, Nån som vet vart jag kan hitta nåra sånna äkta Clay till rekorderligt pris Tack Och Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 15 December , 2004 Rapport Share Postad 15 December , 2004 Synd att man inte kan köpa från websidan utan måste besöka som, försökte som sagt i växjö som ligger närmast men dom hade det inte. Ingen som har lust att köpa ett åt mig och skicka det till mig ? Jag kollade på Harald N i Kristianstad, det var slut men jag ska ligga på och ringa dem (de sa att de kanske får in fler i veckan) och försöka lägga undan ett eller två set. Annars så är Harald Nyborg danskt och har webbplats på http://www.harald-nyborg.dk/, där finns bild på setet (Dice, fem färger, hundra av varje) och man kan beställa via webben. Kostar 349 danska kroner och om jag läser rätt är det 150 i expedition och frakt. 500 danska är 600 svenska, fortfarande ett bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lill-Prinsen Postad 15 December , 2004 Rapport Share Postad 15 December , 2004 hoj hoj.... fick ett mail idag o hittde då denna sida http://www.pokershopping.se/500st-11-5-g-pokermarker-dice-med-väska-i-aluminium_p37.html verkar va hyfsat pris tycker ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 15 December , 2004 Rapport Share Postad 15 December , 2004 http://www.pokershopping.se/500st-11-5-g-pokermarker-dice-med-väska-i-aluminium_p37.html verkar va hyfsat pris tycker ja! Detta är samma marker som finns på Harald Nyborg för 500:-. Även om de verkar vara slut på många Harald Nyborg för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts