heltok Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 pojke från doi suthep, chiang mai, thailand... Citera
Kollikock Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Två mjukisdjur som står i en sex-pose, hittade den lite random när jag letade efter en lämplig avator för ett antal år sedan. Den har hängt med sen dess. För mig liknade den någon som körde breakdance på parkettgolv (det vita var hans skor). Gyre själv, förmodligen. Sen kollade jag till noga och tyckte mig se Kermit i sombrero körandes en skottkärra. Och det har jag trott fram tills nyss. Det är visserligen Kermit, men ingen skottkärra han kör Bilden finns att beskåda här. Förr i tiden var det en animerad gif eller nåt, men nu står den helt stilla på min skärm. Fast det kanske är nåt AV-program eller nåt som har gjort det. Citera
ant2000 Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 En photoshoppad version av mig själv, i de vackraste av färger... Citera
Rush_Of_Joy Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 En maskot från Japan. (psst, simpsons) Var det för flingor eller för glödlampor? Jag minns inte riktigt. Citera
bzkt Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 En maskot från Japan. (psst, simpsons) Var det för flingor eller för glödlampor? Jag minns inte riktigt. Tvättmedel var det väl? Citera
Rush_Of_Joy Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 En maskot från Japan. (psst, simpsons) Var det för flingor eller för glödlampor? Jag minns inte riktigt. Tvättmedel var det väl? Ah just det Typsikt att man ska glömma bort. Var så länge sen man såg avsnittet. Citera
iller Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Tecknad bild på hundar som spelar poker. Citera
Djens Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Rurouni Kenshin som just klantat sig Citera
Ignatius Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Min spelstyrka och plats i näringskedjan. Citera
bzkt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Chips? Den icke ätbara varianten, om man inte är extremt hungrig dvs. Citera
stitchio Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 eurythmech 's avatar föreställer mr Cash finger iallafall! Fick ett tidningsutklipp med den bilden av brosan förra veckan Citera
Sansrom Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 eurythmech 's avatar föreställer mr Cash finger iallafall! Fick ett tidningsutklipp med den bilden av brosan förra veckan Tack, har alltid undrat. Får associationer till något helt annat än när jag ser den. Citera
Recommended Posts