ParadiseEric Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Sommar - sol - reload! Kommer solen så kommer reload-bonus, det känner ni väl till? Denna gång kommer vi att köra två olika bonusnivåer, men också en bonusvariant för dig som är extra snabba att cleara sin bonus… Nivå 1 100 % på insättning, max $150 För att cleara Nivå 1 bonus = 2000 raked hands (oavsett nivå) senast 14 dagar efter insättningen. Nivå 2 100 % på insättning, max $ 300 För att cleara Nivå 2 bonus = 4000 raked hands (oavsett nivå) senast 14 dagar efter insättningen. $50 Hurry Hurry - Bonus Oavsett om du väljer nivå 1 eller 2 så kan du genom att vara extra snabb tjäna $50 extra. Om du spelar klart dina raked hands inom 3 dagar från din insättning så ger vi dig $50 extra – direkt in på spelkontot! Raked hand räknas när: Om det tas rake i handen och du bidragit till den genom minst small blind eller big blind och floppen har setts, så räknas det som en raked hand. Potten måste vara minst $1 eller högre. Hur gör jag? 1. Sätt in valfritt belopp senast söndagen 21 maj, klockan 24.00 2. Spela ihop 2000/4000 raked hands efter din gjorda insättning. 3. Skickar sedan ett mail till kundtjanst@sportingbet.com och anger: a) Sommar – sol - reload 100% i ämnesraden b) Ditt Sportingbet användarnamn. c) Din email som du angav vid registreringen hos Sportingbet d) Datum och tid för din reload-insättning, du hittar det under "mitt spelkonto" e) Nivå 1 eller 2 och om du begär hurry hurry bonusen. Du kommer då att få din reload bonus inom 24 timmar efter din begäran. Endast en reload-bonus per kund är tillåten. OBS! Bonusen kan ej kombineras med andra erbjudanden som finns på PF.nu och gäller endast svenskregistrerade kunder. Sommar – sol – reload! Mvh Sportingbet Citera
The Grand Bark Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 "Raked hand räknas när: Om det tas rake i handen och du bidragit till den genom minst small blind eller big blind och floppen har setts, så räknas det som en raked hand." Jag hoppas du menar eller floppen har setts? Citera
Kalfir Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Är inte så säker på det. För att rake ska dras måste en flop ses... Så jag gissar att man måste bidra till potten för att få en raked hand Citera
The Grand Bark Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Det är jag med på, men jag kan ju ha foldat preflop fast jag bidragit till potten pga att nån tokhöjt, typ. Citera
ParadiseEric Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2006 jag kan ju ha foldat preflop fast jag bidragit till potten pga att nån tokhöjt, typ. Det är en raked hand Mvh Sportingbet Citera
JMEno1 Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Är det som den gamla bonusen att om man bara hinner med raked hands på nivå 1 fast satsade på 2:an så får man ädå nivå 1 bonusen? Citera
ParadiseEric Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2006 Är det som den gamla bonusen att om man bara hinner med raked hands på nivå 1 fast satsade på 2:an så får man ädå nivå 1 bonusen? Jajamän! Mvh Sportingbet Citera
Njordir Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Nice, man kanske ska ge sig på 3 dagar dvs 72 timmar förmodar jag. Hmm 13 timmar per dygn, kanske *hehe*. Citera
Jeg123 Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Hur mkt rake tas det när potten är $1? Citera
Ceritus Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Stämmer det att jag måste bidra till potten för att det ska räknas? Citera
JMEno1 Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Stämmer det att jag måste bidra till potten för att det ska räknas? Svar: Ja Citera
Soderbroder Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Måste bara säga att jag tycker contrubuted-systemet suger. Det slår väldigt olika mellan spelformer och spelstilar. Ni på Sportingbet borde införa nån form av poändsystem som många andra siter har. Som det är nu finns det mkt bättre bonusar ute. Det var därför jag la ner Sportingbet. En sjukt bra site på många sätt men bonussytemet är bara för dåligt. Citera
j-born Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 värdelös bonus nu med de här vilkoren på de senaste bonusarna. synd på en annars bra pokersajt Citera
Tiikerihai Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Känns som om man pröjsar $1000 dollar i rake för att få $150 i bonus. Mjo, det lär ju locka... Citera
JMEno1 Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Själv tycker jag att de kör bästa bonusen av alla siter i princip iaf för oss dom kör låga limits...kör själv NL25 just nu. Typ B2B är det väl som kör minst 0.35 i rake vilket betyder 7 dollars pot. Dock får man en "poäng" för det om man bara delats kort i handen. Men tror ändå denna bonusen är bättre för mig. Enda negativa är ju som någon skrev är ju att spelformen spelar stor roll. Spelar man CG HU på typ NL 100 så ticker ju rakade händerna på sjukt fort. Citera
Njordir Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Håller med JMEno1, för $0.25-0.5 nivån finns ju inte många bättre bonusar, kan ju däremot slå lite mot high-rollers. Själv kör jag 3 bord SH$0.5-1 och klarar ungefär 100ch's/t, tycker det är få andra siter där det går att kamma hem $300 i bonus på 40 spelade timmar..... En STOR fördel JAG ser med systemet är att det borde befrämja spelet med cb's då bonusjägare blir tvugna att gå med i potten för att få en cb. Vet att vissa gillar spelet på B2B, men själv tycker jag det är sjukt tråkigt nu med alla bonuserbjudanden och weak-tighta spel (men den diskussionen tar vi inte här *ler*). Men som vanligt gäller rumpa/papill formeln ! Citera
JMEno1 Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Sådär! då va denna bonusen klarad. När kommer nästa? Citera
ParadiseEric Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Sådär! då va denna bonusen klarad. När kommer nästa? Snyggt jobbat! Det kommer mera... Mvh Sportingbet Citera
ludomir Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Gäller denna bonus fortfarande? * Edit: Såg att den inte gällde. Ställer då en fråga istället: kommer någon liknande bonus att dyka upp inom kort? Och en annan sak, reload, funkar det om man först tar ut $150 från kontot för att sedan sätta in samma belopp? Citera
Recommended Posts