Myssion Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Och efter min så tycker jag att Hjort har snyggast avatar. Har inte han tagit bort sin för ett tag sen btw? Nej jag menar den han har nu. jacobmals när han slickar på en sköldpadda (eller hur var det myssion?) är ju lite speciell... Ja den är jättefin också ju! Citera
Andersson Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 min "dont wanna" katt är fin den med Katt? Jag har alltid trott att det är ett marsvin. Dessa gillar jag, nån som känner igen dem? Citera
Willy_Wonka Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Johnny Depp han fyller förövrigt år samma datum som jag, dvs om en månad, 9 juni Citera
aglo Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Johnny Depp han fyller förövrigt år samma datum som jag, dvs om en månad, 9 juni Och visste ni för övrigt att det finns runt 260 sorters sköldpaddor? Appropå onödig information alltså... Citera
Myssion Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag gillar ju ändå min bäst. Man får inte rösta på sin egen. Citera
hnat Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag gillar ju ändå min bäst. Man får inte rösta på sin egen. Det missade jag. Får väl säga djens då. Eller, snygg är väl kanske inte ordet. Citera
Myssion Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag gillar ju ändå min bäst. Man får inte rösta på sin egen. Det missade jag. Får väl säga djens då. Eller, snygg är väl kanske inte ordet. Det är lugnt. Jag röstade också på min egen. Jag ville bara försöka få dig att säga att min såklart är snyggast Djens är helt klart en contender också. Citera
hnat Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Det är lugnt. Jag röstade också på min egen. Jag ville bara försöka få dig att säga att min såklart är snyggast Heh, men f.ö så finns det väl en till hoff-avatar på forumet som är ganska så mycket snyggare. Kommer dock inte ihåg vem det var som hade det. Citera
Djens Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Vad kan vara vackrare än kärlek mellan två smileys? Citera
morberg Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Dessa gillar jag, nån som känner igen dem? Baller, Jaroiten och Largo-Sama? Det är nästan så att jag inte vill ha rätt på den frågan. Värdelöst vetande i all ära, men någonstans måste väl gränsen gå? Citera
Jennez Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Snygg och snygg... Albert maste fa pris som mest kreativ nar det galler avatar-djungeln! Forbannat forvirrande att han byter avatar sisadar en gang i kvarten! Citera
Sansrom Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 morberg har kanske inte den snyggaste avataren, men fy fan vilken bra platta (plattor) det där är! Citera
Roy Ahl Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 . Min är bäst, för den betyder nånting. Citera
bossbaver Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Johnny Depp han fyller förövrigt år samma datum som jag, dvs om en månad, 9 juni Och visste ni för övrigt att det finns runt 260 sorters sköldpaddor? Appropå onödig information alltså... hahaha Citera
Myssion Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Om bara Bernts hade varit den animerade versionen så hade den lätt varit bäst. Som jag skrattade första gången jag såg den! Citera
cab19 Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det var väl någon som hade en där svenska och danska flaggan satte på den italienska, den var helt överlägsen. Word! Har för mig att det var Jaroiten:s gamla avatar. Angående min egen så är den lite "grumlig" pga att jag inte vet hur jag skulle förminska den på ett korrekt sätt. Citera
Jennez Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Min är lätt fulast iaf... "Don efter person" eller hur ar det man brukar saga? (Foralt, kunde inte lata bli) Citera
The Grand Bark Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Om bara Bernts hade varit den animerade versionen så hade den lätt varit bäst. Som jag skrattade första gången jag såg den! Kan bara hålla med, sonen visade mig den för en vecka sen. Snacka om tiltad! Citera
Recommended Posts