Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Enligt bonuswhores nya lista "Online Poker Game Quality Grid" Så är de 5 mest lukrativa sidorna att spela på för FL SH $2-4 följande: 1.Pokerchamps betyg A- 2.Poker4ever betyg A- 3.Pacific Poker betyg B 4.Ladbrokes betyg B- 5.Prima, Pokerstars mfl C+ --------------------------------- 21.Party Gaming betyg C- Jag själv vet inte om jag håller med om detta. Enligt mig är nog Party och Pacific i top! Vad tycker ni? Kommentera gärna de limits ni själva spelar på och berätta om ni tycker deras lista är bra eller dålig. * Flytt till Onlinepoker och RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Vart ligger Pokerstars någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Vart ligger Pokerstars någonstans? 5.Prima, Pokerstars mfl C+ Det är viktigt att kunan läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Vart ligger Pokerstars någonstans? 5.Prima, Pokerstars mfl C+ Det är viktigt att kunan läsa Stava är bra att kunna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
in|sane Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Vad grundar sig betygen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Vad grundar sig betygen på? "The Quality of Game rankings that you see below are based on games that you can expect to find during peak times. The letter grades are based on a bell curve (creating more 'C' grades). If a game is rated as an 'A' it means that particular limit has some of the best games available for that limit (easy to beat, large pots). Conversely, if a limit is rated as an F it means that the games there are usually very poor (very tight, small pots)." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Jag har spelat 1/2 FL SH och 2/4 FL SH på Partypoker, Pokerstars och Crypto. Jag uppfattade motståndet på Pokerstars som det bättre av dem 3, sen Crypto och det absolut sämsta motståndet tycker jag finns på Partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babydre Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Länk tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 PokerChamps kanske är bra att lira 2/4 FL SH ur rake synpunkt. Men problemet är att det nästan är helt dött på FL games där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 UB tycker jag är ganska lätt motstånd... fullring och shorthanded Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts