ChRiiLLe Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 När ändrades det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Nyligen, vet ej exakt. UNder midsommarhelgen skulle jag tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Hm, jag fick min "sign-up" direkt (utan att ha spelat 500 rejkade). Fler som fått så? för fattat som att man ska lira dom först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Läste detta angående deras sign-up bonus alá 100% upp till $100: "This offer is valid for all first chip purchases until the 9th July 2006, inclusive." Detta bör alltså betyda att detta erbjudande gått ut. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniken Postad 13 Juli , 2006 Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 Nejdå, det fortsätter hela tiden att gälla. Nu är det 24 juli om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 Satt in $100 där. Klickade sedan på den där knappen "claim". Är det sedan bara att spela sina 500 rejkade sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniken Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Ja det ska vara det. Först verkade jag inte få in någon bonus så jag tryckte på claim-knappen lite fler gånger. Sen efter det har pengarna börjat droppa in. Väldigt skönt ställe att spela på och bra bonus enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoNNiaL Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Registrerade mig idag, har spelat en timme varav halva tiden endast på ett bord och andra halvan på två (.15/.30), och har redan kommit upp i 90 rakeade händer. Det innebär att jag på mindre än fem timmar har avklarat av hela bonusen på lägsta nivån. Helt klart värd att spela! Dock tycker jag inte om ladbrokes klient. På nåogt sätt känns den rörig. En liten sak som jag irriterar mig på är att den nästan är FÖR snabb. Man hinner inte se vad som har hänt i en hand förrän nästa hand är utdelad. En annan sak är att stolarna är ihopträngda på en långsida istället för att ha stolar runt hela bordet. Väldigt irriterande men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 huh ost på ost fråga men öppna konto -> deposita 100 -> spela 500 rakade -> klicka claim bonus eller öppna konto -> deposita 100 -> klicka claim bonus -> spela 500 rakade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 huh ost på ost fråga men öppna konto -> deposita 100 -> spela 500 rakade -> klicka claim bonus eller öppna konto -> deposita 100 -> klicka claim bonus -> spela 500 rakade Först spela 500 raked, sen claima bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoNNiaL Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Hmm, jag "claimade" först och sen började jag spela. Sen har pengarna kommit in allt eftersom. 10$ per 50 rakeade händer. Fungerar hur bra som helst för mig. Blir väl så att hela bonusen kommer i en klumpsumma om man "claimar" efter. Antar att båda fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Någon som kan berätta för mig hur man får player profile bonusen? Kan inte ens hitta något om nån player profile någonstans på ladbrokes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Denna bonus verkar vara ändrad till 25%!! titta på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheVitruvianMan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hmmm... går det inte att sätta in pengar via neteller om man är från Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johper Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hmmm... går det inte att sätta in pengar via neteller om man är från Sverige? Jo det går, men inte om man valt SEK som valuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Är det någon annan skillnad på den nya bonusen förutom att de kräver en insättning på 400$, istället för 100$ som tidigare för att få maximal bonus (100$)? "This offer is valid on your first chip purchase only. 1 raked hand is earned when: a.You bet into a pot and the house rakes the pot. b.You buy into a tournament and pay an entry fee " Jag tolkar detta som att det krävs att spelaren måste medverka med pengar i potten för att den ska anses rakead, samtidigt har de inget krav på storleken på raken. Slutsatsen bör isåfall vara att det är en kanonbonus för microlimit spel. Tänker jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joko Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Är det någon annan skillnad på den nya bonusen förutom att de kräver en insättning på 400$, istället för 100$ som tidigare för att få maximal bonus (100$)? "This offer is valid on your first chip purchase only. 1 raked hand is earned when: a.You bet into a pot and the house rakes the pot. b.You buy into a tournament and pay an entry fee " Jag tolkar detta som att det krävs att spelaren måste medverka med pengar i potten för att den ska anses rakead, samtidigt har de inget krav på storleken på raken. Slutsatsen bör isåfall vara att det är en kanonbonus för microlimit spel. Tänker jag rätt? Du tänker så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sinkin Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hur de räknar nu vet jag inte, men på ca 300 händer har jag fått ihop 150-160 raked hands på NL20. Tyvärr såg jag inte att ändrat till 25% så jag satte bara in $200, väldigt trist på en så enkel bonus. /Sinkin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 inte bara med att den har blivit en 25%, de har även tagit bort player profile bonusen.. de tio bästa profilerna varje dag får dock $50... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 När jag satt in pengar på ladbrokes var deras bonus på 100% upp till $100. Satt därför in bara $100. Efter 500 rejkade skulle jag få bonusen. Några dagar efter jag satt in började jag spela och när jag spelat ett tag kom $25.. när jag sedan spelat alla 500 så kom inget mer.. Jag borde väll ha rätt att få de resterande $75, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 När jag satt in pengar på ladbrokes var deras bonus på 100% upp till $100. Satt därför in bara $100. Efter 500 rejkade skulle jag få bonusen. Några dagar efter jag satt in började jag spela och när jag spelat ett tag kom $25.. när jag sedan spelat alla 500 så kom inget mer.. Jag borde väll ha rätt att få de resterande $75, eller? Självklart, kontakta dom, så ordnar dom nog det.... Deras kundservice har alltid funkat bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoNNiaL Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Denna bonus verkar vara ändrad till 25%!! titta på hemsidan. Stämmer. 100% upp till 100$-erbjudandet gällde till den 24:e Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 nån nya raloadbonus på laddies? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 nån nya raloadbonus på laddies? det måste jävligt svårt för dig att se efter på deras site, men du kanske tittar efter på ica.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 det måste jävligt svårt för dig att se efter på deras site, men du kanske tittar efter på ica.se HAHA...fan vad roligt det var såhär klockan 4...drog faktiskt på smilbanden:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts