Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Ladbrokes har en bra sign up bonus som är väldigt enkel att ta. SAJT: Ladbrokes BONUS: 100% upp till 100$ TYP: Signup KOD: ingen kod KRAV: 500 raked hands Bonusen kan plockas ut i klumpar om 10$ för varje 50 rakade händer eller allt på en gång när du är klar. Precis som Bet365 bonusen. Bonusen varar till 1/6-2006 30% rakeback får du under majmånad om du spelar minst 6k rakade händer på antingen: No Limit - $1/$2 and above, Pot Limit - $1/$2 and above Fixed Limit - $5/$10 and above Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Får man spela vilken nivå man vill och hur stor ska potten bli för att räknas som rejked hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Får man spela vilken nivå man vill och hur stor ska potten bli för att räknas som rejked hand? mjo tror det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Får man spela vilken nivå man vill och hur stor ska potten bli för att räknas som rejked hand? mjo tror det..... "1 raked hand is earned when: a.You bet into a pot and the house rakes the pot. b.You buy into a tournament and pay an entry fee" Så jag antar den går att ta på alla nivåer.. Utöver sign up bonusen kan du oxå få ytterligare 25$ om du fyller i information i spelarprofilen: 1. Register a Real Play Poker Account online. 2. Purchase and play at least 200 real cash games. (Check your Poker play history using Playcheck). 3. Post your Player Profile online. 4. Receive $25 in free stake money – automatically. Please note that all profiles submitted without a photo will receive $15. You do not need to claim for this promotion – free stake money will be deposited into your account within 7 working days of qualification. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Kommer bonusen in på kontot automatiskt eller måste man kontakta supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Kommer bonusen in på kontot automatiskt eller måste man kontakta supporten? http://poker.ladbrokes.com/promotions/index.php?#free_poker_chips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Kommer bonusen in på kontot automatiskt eller måste man kontakta supporten? Du får maila dom precis som i bet365 bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Är denna sign-up´en special för maj eller brukar det vara samma? Hur lång tid har man på sig att cleara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oddish Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Kanske en lätt bonus för väldigt lösa spelare eftersom man är tvungen att beta för att få en "raked hand". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Bonusen suger ju hårt om det är constributed raked hands! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Är denna sign-up´en special för maj eller brukar det vara samma?Hur lång tid har man på sig att cleara? Förr skulle man omsätta summan x antal gånger och man har 30 dagar på sig att fixa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Bör noteras att efter man fått sin bonus så måste man omsätta den fyra gånger vilket gör den till ganska kass bonus. Jag provade dock att ta ut pengarna med liten omsättning och pengarna kom direkt till mitt NETeller konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Hur är det egentligen med omsättningskravet. Jag hittar inget sådant på länken:http://poker.ladbrokes.com/promotions/?subsection=Promotions#free_poker Utan omsättningskrav är bonusen trots allt ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Hittar heller ingenting om några omsättningskrav. Stämmer det? Var har ni fått det ifrån? Raked hands då? Räknar ladbrokes sina raked hands likadant som på prima eller är det svårare att få raked hands på ladbrokes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Jag fick ett mail av ladbrokers att jag fått bonuschips samt att jag skulle omsätta det fyra gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Kanske en lätt bonus för väldigt lösa spelare eftersom man är tvungen att beta för att få en "raked hand". Eller så spelar man lätt 50 rakade händer för 5$ på 0.05/0.10 och cashar in 10$/50 händer oavsett.. F.ö behöver man inte maila dom för sin bonus man går bara till "Poker" - sen "promotions" och klickar man på "claim" knappen under rätt bonus i menyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Hittar heller ingenting om några omsättningskrav.Stämmer det? Var har ni fått det ifrån? Raked hands då? Räknar ladbrokes sina raked hands likadant som på prima eller är det svårare att få raked hands på ladbrokes? Det är lättare än lättast att få rakade händer hos Ladbrokes, alla potter där du lagt pengar räknas som raked, hos en del sajter måste raken uppgår till 0.25/0.30$ för att räknas som raked men hos Ladbrokes räcker det med 1cent i total rake för att den är raked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fred93 Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Konstigt att vissa får mail om att de måste omsätta bonusen 4 gånger. Själv fick jag bara ett mail om att bonusen var insatt och det var inga problem med att ta ut allt från kontot inklusive bonuspengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doc__ Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Första inlägget Är det någon som vet hur mycket rakeback man kommer att få från laddies per 1000 händer. Jag har hört teorier om att man ska få 300 dollares per 1000 raked hands men det låter ju helt orimligt mycket. Nån som har koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Beror helt på vilka nivåer du spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Jag fick min bonus insatt utan några krav på omsättning, hela summan är tillgänglig för uttag. Jag gjorde bonusen på lägsta nivå 0.15/0.30, spelade 3-4 6-personersbord samtidigt, tog max 4 timmar att cleara. Spelarna på den nivån är ju riktigt usla, tom sämre än vad jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Konstigt att vissa får mail om att de måste omsätta bonusen 4 gånger. Själv fick jag bara ett mail om att bonusen var insatt och det var inga problem med att ta ut allt från kontot inklusive bonuspengarna. Jag har inte fått något sådant mail, jag fick ett "besked" när de första 10$ kom och sen inga fler bara pengar direkt. Skulle man få ett krav på omsättning så är det ju alltid valfritt att flytta över bonusen till sportkontot från pokerkontot och omsätta den där istället på några säkra 1.02 oddsare om man tror man skulle ha problem med att göra det på pokerborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Konstigt att vissa får mail om att de måste omsätta bonusen 4 gånger. Själv fick jag bara ett mail om att bonusen var insatt och det var inga problem med att ta ut allt från kontot inklusive bonuspengarna. Jag har inte fått något sådant mail, jag fick ett "besked" när de första 10$ kom och sen inga fler bara pengar direkt. Skulle man få ett krav på omsättning så är det ju alltid valfritt att flytta över bonusen till sportkontot från pokerkontot och omsätta den där istället på några säkra 1.02 oddsare om man tror man skulle ha problem med att göra det på pokerborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Både signup bonusen samt bonusen för att jag aktiverat mina personliga uppgifter och foto har kommit in på mitt konto. Samtliga pengar finns tillgängliga för uttag direkt, nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Hittar heller ingenting om några omsättningskrav.Stämmer det? Var har ni fått det ifrån? Raked hands då? Räknar ladbrokes sina raked hands likadant som på prima eller är det svårare att få raked hands på ladbrokes? Nej lättare, läs tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts