FordPrefect Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Hej alla pokerlirare. har ett litet problem med vart jag ska spela. Då jag är så himla duktig på neteller och inte kan få det att fungera letar jag efter en site där man kan sätta in och ta ut pengar via VISA, o då ska man kunna ta ut mer än man satt in. Eller en site som har som svenska spel att man lätt kan ta ut till ett bankkonto. Helst dock det första. Vilka siter vet ni som har det så här?...Jag vet att Ladbrokes har det och att party och expekt hade det en gång i tiden, hur ser du ut nu??? vore väldigt glad för hjälp, står inte ut med att spela på svenska spel längre och ladbrokes har jag tiltat på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Hej alla pokerlirare. har ett litet problem med vart jag ska spela. Då jag är så himla duktig på neteller och inte kan få det att fungera letar jag efter en site där man kan sätta in och ta ut pengar via VISA, o då ska man kunna ta ut mer än man satt in. Eller en site som har som svenska spel att man lätt kan ta ut till ett bankkonto. Helst dock det första. Vilka siter vet ni som har det så här?...Jag vet att Ladbrokes har det och att party och expekt hade det en gång i tiden, hur ser du ut nu??? vore väldigt glad för hjälp, står inte ut med att spela på svenska spel längre och ladbrokes har jag tiltat på På party så kan man både sätta in och ta ut till VISA iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Funkar väl på PokerStars...hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Hej alla pokerlirare. har ett litet problem med vart jag ska spela. Då jag är så himla duktig på neteller och inte kan få det att fungera letar jag efter en site där man kan sätta in och ta ut pengar via VISA, o då ska man kunna ta ut mer än man satt in. Eller en site som har som svenska spel att man lätt kan ta ut till ett bankkonto. Helst dock det första. Vilka siter vet ni som har det så här?...Jag vet att Ladbrokes har det och att party och expekt hade det en gång i tiden, hur ser du ut nu??? vore väldigt glad för hjälp, står inte ut med att spela på svenska spel längre och ladbrokes har jag tiltat på neteller e skit bra, dom har även svensk suport. Gå bara in i chatten å be dem ringa upp dig med en svensk tolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 betfair.com är skattefritt och mkt enkelt att plocka pengar till bankkonto ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aplsin Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Japp betfair funkar. InterPoker också tror/hoppas/har_jag _för_mig, tillhör samma nätverk (crypto). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 PartyPoker vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 eurobet, parbet, expekt, bet365, nordicbet... mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts