stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Jag läser så mkt dagböcker och imponeras över en del spelare här på PF, så varför inte starta en egen!? =) Kort om mig är att jag heter Christoffer och är 23 år. Bor i Norrköping med Sambon och våra 2 katter! Började lira på skoj november 2004. Vill ni veta något så fråga! =) Just nu lirar jag uteslutande på Svenska Spel! Är dock sugen på att även lira med dollar som jag gjort förr! Ända skillnaden nu mot då, är att mitt spel utvecklats bra mycket, framförallt CG! Förut lirade jag mest Sit N Go och MTT:s vilket jag tycker funkade bra! Nu har juh dagboken funnits med ett tag och många PF:are har hjälpt mig och mitt CG har varit ganska bra sista tiden! Därför har Sit n Go försvunnit ganska mycket! Nickar; stoffe83 När jag skrev den här presentationen första gången så hade jag jobbat upp 56:- på SS till 735:- Under Juli månad, så var jag uppe i 9500:- men har Tyvärr behövt ta ut 6500:- sista veckan och därför kommer nystarten! Har tagit ut en hel del tidigare, så det har som sagt gått bra! Men nu ska jag bevisa att jag kan! Bankrulle Svenska Spel; 2012:- vid nystarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Angående den $1000 guaranteed som jag lirar så va det 158 deltagare och just nu är det 85 kvar då vi spelat ca 45 minuter. Average är 2794 och jag har 5685. Har kommit 5:a som bäst en en sådan, så jag vet att jag kan och jag har klonkat hem 1:a platser på vanliga freezout:s med runt 150 deltagare. Here we go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Då var det första pausen efter 1 timme. Average är; 3703 och jag sitter med; 7930 och det är 63 deltagare kvar! Känns bra än så länge! Nu har vi lirat ca 20 minuter efter breaken och det är 45 kvar med average på 5266 och jag lyckades nyss ta mig upp till 9895 med AJ vs KJ (J på floppen) Måste fylla på igen =) 40 kvar tror jag och jag kom upp mig till 13080 med KK vs A10. Var dock en lite fiskig syn av mig då floppen visade ett A och en Q, men det handlade om att syna ca 1600 så det kändes rätt och turn visade K =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Nu flyter det!!! Fan va nice! 33 kvar vilket är början på ITM och jag drog precis upp mig till 18965 med average på 7181. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Tjenare! Kul att du tog tag i det. Säg till om du känner för att dra ner till klubben nån gång, jag är ju där rätt ofta. Vinn turren och lycka till för övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Tjenare! Kul att du tog tag i det. Säg till om du känner för att dra ner till klubben nån gång, jag är ju där rätt ofta. Vinn turren och lycka till för övrigt! Tack! =) Jo jag hojtar till då! Har en polare som bor ännu närmare och som oxå vill ditt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ny break nu! Och det kunde inte gått sämre! Jag kunde inte släppa KK nu heller utan torska ner ungefär 10K på det och ligger på 9130 med average på 12473! Illa! Nu är det skärpning då det är 19 kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Körde en Sit N go på SS under tiden och jag tiltar på sånt här! mt81: --, -- stoffe83: Kc, Ah Joing: --, -- nisse20: --, -- nochance: --, -- hugo03: --, -- Pre-flop: Joing: Lägger mig nisse20: Syna 100.00 nochance: Lägger mig hugo03: Lägger mig mt81: Lägger mig stoffe83: Höj 300.00 nisse20: Syna 300.00 Flop (Board: 7h, As, 8h): stoffe83: Satsa 300.00 nisse20: Syna 300.00 Turn (Board: 7h, As, 8h, Jh): stoffe83: Satsa 300.00 nisse20: All in stoffe83: Syna 845.00 Showdown: stoffe83 visar: Kc, Ah (par i ess) nisse20 visar: Jd, 10h (par i knektar) River (Board: 7h, As, 8h, Jh, 10s): nisse20 visar: Jd, 10h (två par, knektar och tior) Huvudpott: nisse20 vinner potten på 2940 med två par, knektar och tior Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Finalbordet nu! Har inte minst men jag ligger ungefär som förut med ungefär 10500! Nu är det bara tänka till innan man handlar så ska vi klättra uppåt! Nu är vi 6st kvar och jag har kommit upp till 29835 innan bb så jag har inte minst, men kort torka som fan! 5st kvar och jag har minst! KÄMPA!! Dubblade upp till 50800 nu! Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Nu är det break igen! Skönt att dubbla upp innan den! Vi är 4st kvar och jag ligger kvar på 50870 minst har 31K sedan är det 58K och 96K! Nu klonkar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 gl, sitter och väntar på att en nerladdning ska blir klar så drar nog in och kikar på dig parbet är tain va? tilt, ska kolla om jag hittar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 gl, sitter och väntar på att en nerladdning ska blir klar så drar nog in och kikar på dig parbet är tain va? tilt, ska kolla om jag hittar dig JApp, parbet är tain! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 schysst avatar fin pott där på AA33x rivra du honom precis KTJQx aha, CL torcha tiltar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ja han tiltar! Hade A i AA33 handen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 klonken är med dig och dina motspelare verkar inte va några ess precis, detta tar du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 klonken är med dig och dina motspelare verkar inte va några ess precis, detta tar du ja ibland undrar man med dem, men jag höll på att ställa till det med triss och kåkar för dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 undra om han är lika weak/tight HU, får vi snart se. Verkar ju tyvärr inte så JT I den där handen? sjukt skumt och dåligt av honom att syna med AJ där, eller genialiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 klonk, gg skön start på en ny dagbok edit: grattis glömde jag ju säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 KLONK!!!!!!!!!! Ja verkligen en skön start på dagboken! Inledde HU på sämsta sätt! Tror aldrig jag lirat så dåligt, men skönt att slå ut han med AA =) $280 till bankrullen, fast jag måste nog direkt ta ut en del, då räkningarna fortfarande finns kvar =( Aja, nu ska jag njuta och mysa med flickan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Aja, nu ska jag njuta och mysa med flickan! mysa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Aja, nu ska jag njuta och mysa med flickan! mysa? hehe blev inte mkt av det då hon själv ville sätta sig på SS, men då kunde man sätta sig med San Andreas till PS2 =) Nu ska vi se om jag kan klonka vidare under dagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Då så, då är flickan iväg till jobbet och jag ska lira lite hade jag tänkt mig! Finns inte mkt turneringar med bra värde så här dax, så det blir Sit N Go på både parbet och ss tänkte jag! BR start, parbet; $334,74 BR start SS; 616:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Ska man slowplaya här tycker ni? stoffe83 satsar s mörken 100.00 goiset satsar l mörken 50.00 goiset: --, -- stoffe83: Kc, 10c annie: --, -- Chofritz: --, -- Tyffe: --, -- Tanja: --, -- jojje6: --, -- MrPlayable: --, -- Pre-flop: annie: Lägger mig Chofritz: Syna 100.00 Tyffe: Lägger mig Tanja: Lägger mig jojje6: Syna 100.00 MrPlayable: Lägger mig goiset: Syna 100.00 stoffe83: Passa Flop (Board: 10d, Kh, 9c): goiset: Passa stoffe83: Satsa 200.00 Chofritz: Lägger mig jojje6: Lägger mig goiset: Lägger mig stoffe83 vinner potten på 400.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Tycker inte det börjat så bra! 4st $5+0,50 på parbet med 3st utanför ITM och en 2:a plats á $15 På SS är det 2st 20 kronors sit n go och en MTT med samma insats. Där åkte jag snabbt och likaså är jag ute ur en sit n go, men vi är 3st kvar på den sista! Resultatet snart..... blev en 2:a plats där oxå... hmm... Dax att skärpa sig, men vad gör man vid extrem kort torka!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Ska man slowplaya här tycker ni? stoffe83 satsar s mörken 100.00 goiset satsar l mörken 50.00 goiset: --, -- stoffe83: Kc, 10c annie: --, -- Chofritz: --, -- Tyffe: --, -- Tanja: --, -- jojje6: --, -- MrPlayable: --, -- Pre-flop: annie: Lägger mig Chofritz: Syna 100.00 Tyffe: Lägger mig Tanja: Lägger mig jojje6: Syna 100.00 MrPlayable: Lägger mig goiset: Syna 100.00 stoffe83: Passa Flop (Board: 10d, Kh, 9c): goiset: Passa stoffe83: Satsa 200.00 Chofritz: Lägger mig jojje6: Lägger mig goiset: Lägger mig stoffe83 vinner potten på 400.00 Aldrig! bra bet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts