Gå till innehåll

Stoffe: Gör om Gör rätt!


stoffe83

Recommended Posts

Backdag igår! Hann spela ett tag på eftermiddagen och sen runt halv 1 och en timme framåt! Lyckades inte med mkt!

Exempelvis sitter jag med 55 och får floppen K59 rainbow! Vi hamnar allin och Fi visar KJ klöver. Klöver på turn och detsamma på river...Färg!

Sprang oxå in i en royal flush!

Så det va inte mycket som funkade, men men, det vänder och rullen ska växa!

 

Bankrulle cdpoker: ca $238

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha, då får det vara bra för kvällen!

Blev bara skit av resten! Backa o backa! Utdragen som fan! Exempelvis så sitter jag med AQ och floppen visar Axx rainbow. satsar pot och får syn. Turn T och vi hamnar allin. Fi visar AJ och river visar J.

Jag sitter med QT. T på floppen och T på river och Fi har AT.

Lyckades rädda lite då jag satte mig på en $5 sit n go och kom 2:a som gav $15.

 

Bankrulle cdpoker: $366,77

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gud så dumt!

Satte mig på ett NL50 bord och torska massa! Mest för jag satt med A9 och får 2st A på bordet! Fi har KK och träffar K på river!

Lyckats jobba ikapp en hel del, men ändå! Förlorat några sit n go oxå!

 

Spelade även en $5000 freeroll med ca 870 deltagare! 100 va itm och jag åkte på plats 109! Ställde som short med 44 och får syn av AT och bräddan blir 99KKQ och jag åker...hmm.....

 

Vankrulle cdpoker: $321

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan inte säga annat än att det svänger just nu! Men men, jag kämpar vidare, för uppåt ska jag!

Just nu jobbar jag, men spelade en session nu iaf, då det verkligen inte finns nåt att göra! Ett bord hade jag nästan 2 inköp upp på, men ett bord gick käprätt åt helvete, så det blev lill plusset!

Värst var en han där nån tomte tyckte man skulle gå med, med 98off trots en raise och en re raise, jag satt på AA och han fick in 2st 9:or och 1st 8:a.

 

Nästa vecka stycker flickan upp till Stockholm och blir borta en evcka tror jag! Kommer bli väldigt mycket spelande då :D Både CG, mtt:s sit n go! Kommer bli alldeles för långa nätter misstänker jag, men det ska bli kul!

 

Sitter även och vänar på min rakebak från den gångna veckan, även om det inte varit så mkt lir, men men, får se om den kommer idag som den blir en dag försenad som förra veckan!

 

Bankrulle cdpoker: $333

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens andra och sista session började kanon och jag va uppe i över $380, men sen störtdök jag till 354! Floppat 2par sprang in i floppad färg och jag träffade på en royal och lite såna saker!

Sen jobbade jag mig upp till över 370 igen och sen svajade det!

Men nu får det bli sängen! Har varit en bra kväll iaf!

 

Bankrulle cdpoker: $365,93

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja morgonen började juh illa, men kvällens första session har gått kanon! Har haft 3st cg bord igång, samt lirat en $5+0,5 turre!

Tyvärr åkte jag i turren! Fick ett par hyffsade händer, men träffad helt fel!

I cash gamet har jag däremot haft härligt flyt med träffar och bluffar osv! Har varit några utdragningar (exempel AA vs JT där han rivra 2par) men annars har det gått bra! En rolig hand var där jag floppa 4tal och fortsatte satsa lite smått efter både flopp och turn och på river så ställer fi! Hmmm.. ska man syna?! :D

 

Bankrulle cdpoker: $406

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens andra och sista session slutade tidigare än jag hade tänkt mig! Va tvungen att assistera lite här hemma!

Började sessionen med att backa nästan ett inköp och jag spelade en $5+0,5 sit n go! Jag dubblade snabbt i den, men åkte i mitten med floppat set vs flush!

Cash gamet lyckades jag vända och det slutade på + iaf! :D

 

Bankrulle cdpoker: $421,88

 

Skönt att ha plussat 3½ inköp under kvällen trots sit n go och mtt inköp!

 

Min rakeback fick jag höra idag, att den kommer efter årsskiftet, så det är bara att öka på den oxå :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara ta och uppdatera lite! Jag har inte spelat ikväll och jag tror inte att jag kommer det heller (fast jag skulle, då ekonomin inte mår bra igen) (måste få bort tankarna från att ta ett skott)

 

Men inatt kunde jag verkligen inte somna! Fastna i en film och va se klarvaken! Tror klockan va runt 4:30 när jag gav upp!

Satte mig och lira och plussa och gick minus! Blev några sit n go, men det har inte lossnat ännu! Men det kommer!

Jag slutade iaf 2 inköp till upp, så rllen gick åt rätt håll :D

 

Fick veta idag oxå att jag kommer vara ledig på tisdag och i och med att flickan är borta då, så blir det lång lång grind :D

 

Bankrulle cdpoker: $460

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är juh sjukt! Jag är trött, men inte så jätte trött! Då har jag ändå varit vaken sedan klockan 06:00 igår morse!

Aja, hur som helst så blev det lite lir nu på kvällen! Flickan fick höra om att om man vann 5st jackpot sit n go på rad, så får man $15K! Inte fullt så lätt som hon tror! :)

Drog igång 2st såna sit n go's! Åkte på plats 6 i den ena tror jag och den andra vann jag! Givetvis åkte en ny igång, men bubbla på plats 4! Lede länge, men AK med träff på K står sig inte mot AA :(

Halvvägs genom den sista så starta jag ett cg bord och lyckades plussa $13 på det! Så lite ska det ha ökat!

 

Bankrulle cdpoker: $480,86

 

På 5820 händer i PO på NL20 har jag 15,09 i BB/100 hands.....Är det bra eller var ska jag ligga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt rutten jävla helvetes kväll! Lirade först 2st $5 sit n go:er, där ajg blev utdragen som en tok!

Spelade en $5 turre med en add on. När första pausen kom så hade jag inte lirat en ända hand! Så kortdöd var jag! Kort efter att vi a igång igen så fick jag 88 vilket va bästa handen jag fått! Synar en allin och ytteliggare en kille går med! AA och TT visar dom och jag va ute!

I cash gamet va det oxå utdragningar efter utdragningar! Jag bet ihop och försökte jobba in ett stort minus! Gick ganska bra och sen råkar jag missclicka allin när jag har 22 och får syn av AA och jag torskar en pot på närmare $50! Det va droppen! Får bli sängen nu och nya tag på det nya året!

 

Bankrulle cdpoker: $436

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har man spelat årets första session och den gick inte som jag tänkt mig!

Först o främst fick jag $12 i rb och sen fick jag ytterliggare $20 för att jag gick upp i VIP nivå!

Spelade cg, en $5 sit n go och en $5 turre med en add on!

 

Bankrulle cdpoker: $446

 

 

Nu har även flickan åkt till Stockholm och jag är ledig imorrn, så mega grind ikväll! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man grindat en hel del och det var svängigt!

Kom itm i en $5 turre, men det gav nästan bara inköpet tillbaka! Spelat en del sit n go med varierande resultat!

Va som värst nere runt 420 tror jag! Men lyckades jobba mig upp på ett cg bord!

 

Satte även in $100 på everest, men det gick käpprätt åt helvete...tror det är $45 kvar eller något sånt, så jag måste samla koncentration innan jag ger mig på den igen!

 

Bankrulle cdpoker: $473

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbannades jävla helvete!!! Bara för det gick så jävla bra ett tag så tänkte jag ta ett skott, trots att det sket sig sist!! Satan i helvete vilka utdragningar jag åkte på! Nu får det räcka för idag!

Vet inte hur många timmar jag suttit och jag har backat förbannat mycket!

Varför i helvete slutar man inte när man tänkt det!?!

 

Bankrulle cdpoker: $410

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det en ny dag och jag har fortfarande inte släppt mitt misstag igår! Inga mer skott nu! Bara grind som gäller på RÄTT nivå!

Idag SKA jag klonka turrar! Schemat så här långt:

15:00 - $1000 guaranteed freezout

16:00 - $5000 guaranteed

17:30 - $3000 guaranteed

 

Sen blir det kanske fler framåt kvällen och givetvis CG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom 2 första turrarna är avklarade! Inte ett skit fungerade i någon av dom! Nu är det bara en kvar!

I CG:et har jag backat som fan! Jag blir tok utdragen hela tiden!

Träffar jag set så har någon högre set, stege VS färg, färg VS kåk, Kåk VS 4tal osv osv osv!!!

Jag tror faktiskt inte ens att nån AA, KK QQ eller JJ har stått idag!

Blir tokfrustrerad!!!

 

Bankrulle cdpoker: $350

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...