Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har spelat ganska mycket sit and go 10+1, men har skrivit upp resultaten av dom senaste 40 jag spelat,10 pers , vet ej hur man räknar ut ROI:n och är den bra om man ser till den ?

1:a 9 ggr

2:a 4 ggr

3:a 7 ggr

oplacerad: 18 grr

Postad
Oj bara 40 st. Du måste minst upp i 45-50 SnG för att få ett signifikant resultat...

Vad fan snackar du om? Allt under 65 säger ingenting! Kom tillbaka när du spelat 75-80, så bör vi nog kunna utläsa ett TYDLIGT mönster.

Postad
Oj bara 40 st. Du måste minst upp i 45-50 SnG för att få ett signifikant resultat...

Vad fan snackar du om? Allt under 65 säger ingenting! Kom tillbaka när du spelat 75-80, så bör vi nog kunna utläsa ett TYDLIGT mönster.

Vad fan snackar du om? Allt under 100 säger ingenting! Kom tillbaka när du spelat 110-120, så bör vi nog kunna utläsa ett TYDLIGT mönster. ;)

Postad

dryg och torr humor... Men vafan varför inte :lol:

Vad fan snackar du om? Allt under 120 säger ingenting! Kom tillbaka när du spelat minst 140 så bör vi nog kunna utläsa ett TYDLIGT mönster.

:shock:

Postad

Vad fan snackar du om? Allt under 100 säger ingenting! Kom tillbaka när du spelat 110-120, så bör vi nog kunna utläsa ett TYDLIGT mönster. ;)

Seriöst nu...150 SNGs sen kan vi börja snacka.

• 1 month later...
Postad
200 säger jag bara

Jag har spelat 218 men känner mig lite osäker på var jag står.

Spela ca 50 till så vet du nog var du står.

ammat klart ? 50 till !!! minst snarar 75-80

Postad

Spela minst 500 sng innan du vet var du står. och efter 1000 kan du göra en sammanställning, då vet du exakt hur bra du är på den nivån.

Allt under 500 sng säger inte mycket enligt mig.. inte mycket alls.