Gå till innehåll

Lite frågor om bonushoreri


MarcusK

Recommended Posts

Jag har tänkt börja bonushora på allvar för att få en stabil inkomst med pokern. Jag har nyligen börjat spela på interpoker för att få den månatliga 100$ reloadbonusen. Jag skulle dock behöva ett par sajter till av samma kaliber för att få lite mer säkra stålar.

Ett problem är att pokersajter hör till samma nätverk så man kan inte signa upp på alla. Man skulle måsta hitta den optimala sajten på ett nätverk. Eller kan man vara signad på flera sajter på vissa nätverk? Kan man avsluta ett konto på en sajt för att öppna ett nytt på en annan sajt i samma nättverk? Och om det går att göra så, vilka nätverk är mest/minst smidiga? Finns det något forum för bonushoror (förutom detta).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har konto på 7-8 sidor på Crypto och där underlättare det helt klart att lira 0,5-1 NL eller 2-4 FL för att få ut bonusarna snabbt. Ska du alltså plocka alla 8 bonusar i månaden bör du spela på dessa nivåer och kan då alltså plocka ut runt 450$ i månaden på bonus inom bara detta nätverk.

 

Andra bonusar som bara går ut på att samla ett visst antal raked hands, så är inte skillnaden så stor om du tex spelar 0,25-0,5 NL eller 1-2 NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har konto på 7-8 sidor på Crypto och där underlättare det helt klart att lira 0,5-1 NL eller 2-4 FL för att få ut bonusarna snabbt. Ska du alltså plocka alla 8 bonusar i månaden bör du spela på dessa nivåer och kan då alltså plocka ut runt 450$ i månaden på bonus inom bara detta nätverk.

 

Andra bonusar som bara går ut på att samla ett visst antal raked hands, så är inte skillnaden så stor om du tex spelar 0,25-0,5 NL eller 1-2 NL.

 

Som espen är inne på här, så gör det stor skillnad att gå upp i nivå. Men om du vill börja cleara dem riktigt snabbt så behöver du gå upp över NL0.5/1, för på just 1/2 nivån så är det stor skillnad mot tidigare nivåer. Givetvis ökar det även lite grann högre upp, men jag känner att just denna nivå gör riktigt stor skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med Ritz Club London, William Hill och Littlewoods pokers bonusar. Som jag förstår så kan man få 25$ eller 25£ / månad beroende på vad man spelar med. Betyder det att jag kan spela en månad med dollar och en annan i pund och få bonus därefter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du får 25£ på dessa sidor. Men om du skapat konto i dollar på william hill så kommer de att växla åt dig. Så samma bonus vad du än spelar i och du behöver inte bry dig om växlingarna när du ska spela, bara att sätta sig på ett bord med den valuta du känner för så fixxar de biffen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar för länken. Precis vad jag behöver . Ser att jag kan tjäna in 100 000$ /år på enbart horeri bara jag kan spela +-0 :)

 

Du får ju spela några timmar för de pengarna dock... ;) En jäkla massa på Absolute Poker.

Några... ;)

 

Om du lirar FL 1/2 eller NL100 och högre, kolla in Eurobet från nån rakeback-affe (som vi inte får länka till här).

$600 bonus + 30% RB, ger mig ca 2.5BB/100 gratis på fixed limit $1/$2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man, efter att ha tjänat in en reloadbonus, ta ut det insatta beloppet för att sedan sätta in det nästa månad, och samma procedur om och om igen. Jag har inte hittat nåt om det på sajterna och vill ju inte fråga supporten om det heller. Handlar det bara om hur fräck man vågar vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man, efter att ha tjänat in en reloadbonus, ta ut det insatta beloppet för att sedan sätta in det nästa månad, och samma procedur om och om igen. Jag har inte hittat nåt om det på sajterna och vill ju inte fråga supporten om det heller. Handlar det bara om hur fräck man vågar vara?

 

går alldeles utmärkt att göra så, är väl själva essensen i att bonushora det, man spelar bara på en sajt när det finns bonusar att få 8-)

 

finns iofs vissa sajter som inte gillar sånt, bodog t.ex, men det kan du läsa dig till på bonuswhores sidan ... lycka till !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...