Preen Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 människor lär ju börja tilta när man sitter ut hela tiden Vilket borde resultera i att de lämnar bordet... Citera
listig Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Nix, det är inget skämt. Så länge det är fullbord är det rätt lugnt även med 10 bord. Vad har du för timpenning då? $400-500 typ? Citera
Hjort Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Vad har du för timpenning då? $400-500 typ? -$600 i timmen ungefär. Det är dyrt att vara på topp. Citera
QoS Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Klistrar denna underhållande diskussion-tråd. - QoS Citera
PinkFloyd Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 är du inte sugen på att starta egen dagbok då hjort? vore intressant och skulle få bra respons tror jag allt.. Citera
crillux Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Go Hjort! Det vore riktigt kul att läsa hur du hanterar låglimitborden. Citera
Gäst Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 mest för att party inte har något bra kö-system för beslut utan borden hoppar upp senaste händelsen hela tiden. finns det något bra program som löser sådana här problem? Det gör det faktiskt! Länk Är det någon som använder programmet som kan säga något om det? Är det värt att inhandla? Citera
MJ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 mest för att party inte har något bra kö-system för beslut utan borden hoppar upp senaste händelsen hela tiden. finns det något bra program som löser sådana här problem? Det gör det faktiskt! Länk Är det någon som använder programmet som kan säga något om det? Är det värt att inhandla? Ja, det är skitbra. Jag har plussat 5.2 milj SEK sedan i februari. Citera
Nesta_ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 mest för att party inte har något bra kö-system för beslut utan borden hoppar upp senaste händelsen hela tiden. finns det något bra program som löser sådana här problem? Det gör det faktiskt! Länk Är det någon som använder programmet som kan säga något om det? Är det värt att inhandla? Ja, det är skitbra. Jag har plussat 5.2 milj SEK sedan i februari. LOL... wp nh! Citera
morberg Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Jag tror att det finns en utmaning gömd här. En expert mot ett koppel low-limit-grinders. Vem visar upp bäst resultat efter 5k händer? Vinnaren får $1kUSD av pf.nu och evig berömmelse. Alla kan satsa på om experten eller någon av de övriga tar hem spelet. Citera
Gyre Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Jag tror att det finns en utmaning gömd här. En expert mot ett koppel low-limit-grinders. Vem visar upp bäst resultat efter 5k händer? Vinnaren får $1kUSD av pf.nu och evig berömmelse. Alla kan satsa på om experten eller någon av de övriga tar hem spelet. Bäst streak vinner med andra ord. Synd att man inte kan göra denna typen av utmaning rättvisa då alla spelare står och fallar med variansen över ett så litet sample size. En ensam "expert" vs oss andra kommer få det svårt. Citera
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Klistrar denna underhållande diskussion-tråd. - QoS Ge mig en bra anledning till varför den är klistrad, förutom att du tycker att den är underhållande? Avklistrar den med andra ord Citera
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Varför får den ens över huvud taget ligga i dagboksgruppen, vore inte resultat en lämpligare ställe? Citera
Gyre Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Varför får den ens över huvud taget ligga i dagboksgruppen, vore inte resultat en lämpligare ställe? Nu var det inte jag som skapade den men jag antar att morberg ville ha detta upplägget i dagboksform och la den således i denna gruppen. Citera
morberg Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Nu var det inte jag som skapade den men jag antar att morberg ville ha detta upplägget i dagboksform och la den således i denna gruppen. Just. Jag ville diskutera möjligheten till att någon skapade en sådan dagbok. Och underrubriken på forumdelen är "Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker.". Vilket kändes rätt. Citera
morberg Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Bäst streak vinner med andra ord. Synd att man inte kan göra denna typen av utmaning rättvisa då alla spelare står och fallar med variansen över ett så litet sample size. Det är i vilket fall bättre än en FL-turnering. Men det är å andra sidan det mesta. Citera
Myssion Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 är du inte sugen på att starta egen dagbok då hjort? vore intressant och skulle få bra respons tror jag allt.. Jag vill också se en Hjort-dagbok. Citera
Nesta_ Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det borde vara obligatoriskt för alla moderatorer att föra dagbok på sidan Citera
Myssion Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det borde vara obligatoriskt för Hjort att föra dagbok på forumet. Citera
hajen Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Det hade varit buskul helt enkelt. edit: Jvlar 1 år sen.... Citera
jojje2k Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Hur lyckas man hitta en sån gammal tråd Citera
benknackan Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Hur lyckas man hitta en sån gammal tråd man har riktigt tråkigt och letar runt lite typ kanske ? : P Citera
hajen Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag hade tråkigt och surfat runt med en massa fönster uppe. Reflekterade inte över datumet dock. Historia är ju oxå intressant för vissa, så varför inte gamla strängar:-) Citera
Recommended Posts