Poker Amateur Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Vilken sajt spelas det mest Sit-n-go Heads up? Både i antalet spelare som är deltar och hur stora inköp man får göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 PokerStars och UB har HU på upp till $5000, vet inte om de spelas så höga så ofta dock. Även sportingbet har upp till 5000 och där har jag sett att det har lirats $1000 iaf. Prima och B2B har upp till $200 har jag för mig. Sedan finns det ju en uppsjö av sajter, men några är det ju iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker Amateur Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ja, jag har hittat mycket lir på Poker Stars. Men Ultimate Bet är helt dött vad gäller HU. Några fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 ladbrokes har några st har jag för mig, kommer inte ihåg exakt men slå en kik där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts