gdaily Postad 6 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2006 När spelas den femte? Vem spelar, bästa form för dagen som avgör antar jag? Vår lagkapten Riverloser avgör det, när han får fatt på Stars... Citera
gdaily Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Å fy satan vilken korttorka riverloser hade i avgörande matchen mot Norge Norge-Sverige 3-2 Citera
retina Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Ja nu tar vi de! Så himla tråkigt att jag förlorade med Ak mot A5 . Vi hade Norge matchen! Men nu jävlar. Lycka till grabbar! Citera
jayman Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 bada matcherna ar val inte spelade, vi har forlorat en va men har en kvar att lira Citera
gdaily Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Aaargh, floppade tvåpar och han turnade högre tvåpar Citera
retina Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 ouch så himla tråkigt... =( Har vi någon chans och komma tillbaka nu? Och bli tvåa i gruppen?? Citera
Gustavsson Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Japp men måste vinna resten sen beror det lite på hur dom andra matcherna går Citera
jayman Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 all/in och snubben drar in farg pa rivern, javla bogjasvel, ni ser ju ut o vinna detta utan mig Citera
Roy Ahl Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 . Jaha, lite utförligare information kanske, så blir det nog fler som hejar. Citera
Gustavsson Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Vi kommer spela en 3 personers match där det bara går ut på att inte komma sist sen kommer 1 och 2 spela en avgörande HU match med alla fyra i laget, och vinnaren får en plats till Barcelona... Citera
retina Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Heja på riverloser som spelar på pokerstars om 11min!!! Go go Sweden!!!! Citera
baller Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Riverloser slutade sist, dvs tog tredje platsen, den som betyde att de blev utslagna... inte så bra dvs... Citera
Gustavsson Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Spelade illa Såg väldigt bra ut i början sen dubblade han som låg sist mot mig sen träffade man inte en enda flop och sen gjorde man en dålig syn sen var man i skiten=( Känns 10 ggr värre när man brände det inte bara för sig själv utan för 3 st till=( Hade det bara varit för mig själv hade det inte varit någon fara.. Beklagar att jag inte kunde fixa oss vidare till en gruppfinal.. Citera
jayman Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 sånt som händer, nästa år tar vi dom. Citera
Recommended Posts