Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Laggar?? inte hos mig. Pokerstars har alltid funkat bra =)

Iofs rätt säker på att det är någon konflikt på min sida, men gör att jag inte kan använda klienten, eller titta på matcherna. :(

Postad

ja otroligt nog..

2-2 blev det mot norge. Sverige ledde med 2-0 efter 10 minuter o var 2000-1000 (och bättre tom) i chips i båda dom andra å så hade norrmännen en jävla massa tur.. typ A5 mot AK o så pricka 5 på river öfr att överleva osv..

Postad
ja otroligt nog..

2-2 blev det mot norge. Sverige ledde med 2-0 efter 10 minuter o var 2000-1000 (och bättre tom) i chips i båda dom andra å så hade norrmännen en jävla massa tur.. typ A5 mot AK o så pricka 5 på river öfr att överleva osv..

Det blir en femte och avgörande match

Postad

>han pricka 3outaren på rivern.. d var ju "skickligt"..

ouch.. det var nog inte meningen att jag skulle vinna den matchen.. först får han in den sen.. har han massa pp mot mig... aj aj.. jag hade honom... han var så dålig! Och förstörde det hela.. srry guys :(

Postad

Aj då... fishen kallar min raise när jag har stege och får in kåk på river.. great... hmm... Varför har jag inte tur i den här turneringen?? ja ja.. bra jobbat grabbar