Reality81 Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Någon som testat det? för mig räckte det med en timma Då jag förlorat kåk mot högre kåk triss mot högre triss färg mot högre färg Sen när jag var tillbaka på noll det jag köpte in för var jag så frustrerad att jag vill lösa ut det lilla jag hade kvar så de inte skulle ta dem pengarna med. då kunde jag inte ens ta ut mina pengar! Var tvugen posta in mina bankuppgifter. då tog jag en utskrift på Göran Persson och Bosse ringholm och kastade dart istället. Citera
kfluffie Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25769 Finns ett par andra liknande "Kasta skräp på SvS"-trådar men de kan vara stängda. MVH //KF Citera
Nick_the_Swede Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Inte nog med att de riggar siten för att just du ska förlora, de har dessutom säkerhetsrutiner. För jävligt, helt enkelt. Citera
Dustinz Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 trevlig sajt i mina ögon, klart det är riggat, det är alla sajter ...Man måste bara komma på att system för att övervinna riggen. Citera
Skadast Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 då tog jag en utskrift på Göran Persson och Bosse ringholm och kastade dart istället. By the way... har spelat någon turnering där jag satt mellan B.Ringholm och G.Persson... De snackade politik hela tiden. Någon som vet vilka dessa muppar är? Mötte nyss Ringholm på Omaha H/L och det verkade minst sagt som att det var statens pengar han lekte med Citera
Per162 Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 ett tips.. sluta direkt att spela när du känner att du har riggen mot dig! Du förlorar självförtroendet då också o tänker att nu förlorar jag den här handen oxå! Däremot när du känner att du har riggen med dig, spela högre.. så vinner du mer.. Citera
Reality81 Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2006 ett tips.. sluta direkt att spela när du känner att du har riggen mot dig! Du förlorar självförtroendet då också o tänker att nu förlorar jag den här handen oxå! Däremot när du känner att du har riggen med dig, spela högre.. så vinner du mer.. självfallet ska det spelas mera poker, men jag ger inte bort mer pengar till SP bara Citera
lumor_ Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Du måste lära dig att slänga handen när du flopper triss. När du däremot sitter på Q5o UTG och floppar lägsta par på flopp t ex floppen måste du förstå att spela hårdare, särskilt när du misstänker att någon floppat nötfärgen. Då kan du vara ganska säker på att få runner runner quads. Bo Ringholm finns också som nick, eller var det honom du menade? Jag snackade en massa strunt med honom igår. Han kallade mig borgarbracka Citera
nauska Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Bo Ringholm finns också som nick, eller var det honom du menade? Jag snackade en massa strunt med honom igår. Han kallade mig borgarbracka FL 2/4? Tror jag satt inne på det bordet också. Någon kallade någon för borgarbracka iaf. Han tjatade en j*vla massa efter att någon slowplayat sin färg Citera
dr noob Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 då tog jag en utskrift på Göran Persson och Bosse ringholm och kastade dart istället. whatever makes you feel better. Citera
jezaja Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Skriv i sitetråden som länkades till ovan så är ni söta. Citera
Recommended Posts