cOP Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Vanligt SH NL100 bord. Spelat har varit tight och jag har om möjligt varit ännu tightare. Fi satte sig nyligen och kan inte säga mer än att det var en svensk som satte sig med fullt inköp. Han har inte spelat några stora potter så långt. Vi har båda ganska exakt $100 i stacken. Dealt to HERO @ BB Q Q UTG raise 3.5 Button call 3.5 HERO raise 12 (totalt) UTG fold Button all-in 100 (totalt) Hero ?? Vekt att släppa mina $12 rakt av här? Citera
All in Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jag foldar då där mot en 100bb stack utan read. Citera
PianoPer Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Fold. Möjlig syn om killen (för det är nog alltid killar..) hade ställt in varje hand de senaste 20 minuterna samtidigt som han skriver felstavade förolämpningar i chatten där han också beskriver hur full han är. Citera
Big Less Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Fold. Yxmatten säger att han måste kunna göra samma spel med 99 och sämre för att det ska vara lönsamt för dig att syna. Mot AK är det en coinflip. Mot AA och KK är du krossad och för att kompensera för det, måste han kunna ha JJ och TT också. Mot UTG-raise, call och reraise lär han inte ha tillräckligt dåliga händer tillräckligt ofta. Citera
Recommended Posts