Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vad ska potten upp i på Tain om raken är 0.25 - 0.99

samt 1-3 ?

0.25 är väl iaf 5 dollar och det verkar otroligt drygt o fixa 1000 poäng om man bara får 0.25 poäng för 5 dollarpotter.

Postad
Vad ska potten upp i på Tain om raken är 0.25 - 0.99

samt 1-3 ?

0.25 är väl iaf 5 dollar och det verkar otroligt drygt o fixa 1000 poäng om man bara får 0.25 poäng för 5 dollarpotter.

Hehe, nu är det inte många rätt här, det är cryptologic nätet och inte TAIN. Och ifall dom har börjat mygelräkna som alla andra crypto sajter får man "Hands raked less than $1 will count as 1/4 of a raked hand. "

Postad
de står på sidan att 1 MPP delas ut om potten rakeas 0-0.25$ eller har jag missupfattat de helt?

Det har du nog. Kolla här.

0.25 poäng för pottar rakade mellan 0,25 och 0,99 och en poäng för potter rakade över 1. Notera att det kvittar vilken valuta du lirar på så det blir ju mest effektivt på bord med $.

EDIT: O poäng för potter som rakats under 0,25.

Postad
Hur mycket ska potterna upp i för att räknas som rejkade då?
5 tror jag, inte riktigt säker dock

5 $/€/£ för 0.25 MPP, och över 20 $/€/£ så får man en hel. Ganska seg på lägre nivåer med andra ord.

Postad
Hur mycket ska potterna upp i för att räknas som rejkade då?
5 tror jag, inte riktigt säker dock

5 $/€/£ för 0.25 MPP, och över 20 $/€/£ så får man en hel. Ganska seg på lägre nivåer med andra ord.

Precis, man bör ju köra minst FL 2/4 för att cleara den. Sen är ju 2/4 inte särskilt högt heller, men men :P

Postad

På 0,5/1 är det i praktiskt taget omöjligt. På 1/2 går det att cleara den.

Du får ju 1 MPP när potten överstiger $20, understiger potten $20 får du 0.25 MPP.

Jag rekomenderar dock 2/4.

Postad

Men om jag fattat det rätt så måste man inte nå 1000 MPP för att få bonus, utan utbetalning sker med typ $20/100MPP eller något liknande. I så fall kanske det åtminstone är värt att skotta 1/2 för mig.

Postad
Men om jag fattat det rätt så måste man inte nå 1000 MPP för att få bonus, utan utbetalning sker med typ $20/100MPP eller något liknande. I så fall kanske det åtminstone är värt att skotta 1/2 för mig.

Jag har spelat in 1000 MPP och inte fått en $ än.

Postad

Jag har spelat in 1000 MPP och inte fått en $ än.

Postad
Det tog ungefär 6000 händer för mig att cleara bonusen på NL 0.25/0.50.

Om det är mycket eller lite vet jag inte riktigt.. kändes som det gick rätt fort åtminstone :)

Hmm, 6000 händer? Hur lång tid tog det ungefär och hur många bord spelade du?

Postad
Nån som fått veckans bonus-utbetalning?

Brukar vara på onsdagar men ännu har iallafall inte mitt konto blivit krediterat?

Nu har bonusen kommit in.

Från $100 till $590 på tre veckor :D

Välkomna att utmana mig på 3/6 FL-borden (10-manna) ;-)