Jensation Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Jag undrar hur jag ska få mina 35£ som finns på mitt paypal account (hur de hamnade där är annan historia), till mitt neteller? Är det någon som har några bra idé? Någon pokersait som stödjer både neteller och paypal kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Överför dem till ditt bankkonto och sedan til neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 tja om det är enda lösningen... tyckte bara att det borde finnas ett "smidigare" sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Köp Harrington volym 3 på Ebay för pengarna och slipp besväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Köp Harrington volym 3 på Ebay för pengarna och slipp besväret. Tror han ska sätta in pengar på en pokersajt. Men jag håller med - Köp något skoj för dem istället! länk till ebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogstokig Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Jag undrar hur jag ska få mina 35£ som finns på mitt paypal account (hur de hamnade där är annan historia), till mitt neteller? Är det någon som har några bra idé? Någon pokersait som stödjer både neteller och paypal kanske? Ladbrokes är bra på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Jag lånar tråden, hoppas det är ok. Jag har precis motsvarande problem, vill få pengarna FRÅN netellerkontot till paypall. Går det möjligen att sätta in dem på ett pokerkonto och sedan sätta in dem på paypall? brukar väll vara så att man måste ta ut till samma konto? Om detta går nämn gärna en sajt som tillåter detta och helst utan avgiftger TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Jag lånar tråden, hoppas det är ok. Jag har precis motsvarande problem, vill få pengarna FRÅN netellerkontot till paypall. Går det möjligen att sätta in dem på ett pokerkonto och sedan sätta in dem på paypall? brukar väll vara så att man måste ta ut till samma konto? Om detta går nämn gärna en sajt som tillåter detta och helst utan avgiftger TACK jag är hyfsat säker på att det inte går att koppla neteller till paypal. Däremot brukar det ju som du säger ibland gå att sätta in med neteller och ta ut med något annat. Dock brukar det också vara så att man måste ha satt in pengar från kontot man vill ta ut till. Går det att bara sätta in typ $10 från paypal, sedan ta ut $1k som man hade på kontot innan ? och om ja, var då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 jag är hyfsat säker på att det inte går att koppla neteller till paypal. Däremot brukar det ju som du säger ibland gå att sätta in med neteller och ta ut med något annat. Dock brukar det också vara så att man måste ha satt in pengar från kontot man vill ta ut till. Går det att bara sätta in typ $10 från paypal, sedan ta ut $1k som man hade på kontot innan ? och om ja, var då ? Hmm det var intressant, det borde ju fungera alltså. jag ska ska kolla upp det där lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts