Ghozy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 If you want to be avstängd faster than lightning, spam just like me!!!!! Citera
gdaily Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Jag är lite inne på att det här var nytt forumrekord, mindre än halvminuten om min klocka går rätt... Citera
Lupus123 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 23:35:47 23:38:39 172 sekunder, en bra tid. Citera
gdaily Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Nä, det var efter det attt jag bannat och gått tillbaks och ändrat inlägget. Själva banningen var runt 20-30 sekunder efter det att inlägget skrevs, det är det som räknas Citera
Nusseman Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Nä, det var efter det attt jag bannat och gått tillbaks och ändrat inlägget. Själva banningen var runt 20-30 sekunder efter det att inlägget skrevs, det är det som räknas Nej, nej. Enligt reglerna för tävlingen ska det skrivas ett inlägg och det är tiden för det som räknas. Alltså, skriv först och banna sen, så får du bättre resultat. Citera
baller Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Nja, håller nog med gdaily. Bannen måste vara utförd innan inlägget postas annars är ju inte användaren avstängd när tiden för inlägget registreras.. fusk... Citera
Nusseman Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Nja, håller nog med gdaily. Bannen måste vara utförd innan inlägget postas annars är ju inte användaren avstängd när tiden för inlägget registreras.. fusk... Men då kan man ju ljuga om hur snabbt man bannade Så kan vi ju inte ha det i moderatorgruppen. Citera
Recommended Posts