jaha Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 när man läser om de tyngsta cashgamen på nätet så verkar de alltid utspela sig på Prima. hur kommer det sig? vad jag hört har de bland annat en bugg som gör att budgivningen återöppnas vid underbet. hur kommer det sig att alla spelar där och vilka sidor i nätverket är det som gäller? vilka sidor i övrigt kan man se de bästa på, typ Sagström, Lodden, Antonius, Friedman etc? vad spelar det för kända namn på Betsson, PartyPoker, Ladbrokes och Pokerstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nuförtiden så äre mycket högt spel på Ultimatebet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Johnny Lohden nickar bad_ip, numera pa Betsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Sagströms karriär tog ordentlig fart på ladbrokees. (the salomon) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Everhill Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 hur kommer det sig? vad jag hört har de bland annat en bugg som gör att budgivningen återöppnas vid underbet. Prima-buggen är fixad sen ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Sagströms karriär tog ordentlig fart på ladbrokees. (the salomon) Det LB var stället innan Prima (NL 25/50+Limit 300/600). Sagström är väl förresten inte min gamla skolväska utan "laxen" (The Salmon) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 men vilken prima-site är det som gäller? är ju aldrig action på 50/100 på ladbrokes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ladbrokes tillhör inte prima, dom använder bara samma programvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Man kan titta genom vilken Prima-sajt som helst (antar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ladbrokes tillhör inte prima, dom använder bara samma programvara. Vem har sagt att det skulle vara så då? jag ! maila och fraga eller kolla pa antalet spelare online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ladbrokes tillhör inte prima, dom använder bara samma programvara. Vem har sagt att det skulle vara så då? jag ! maila och fraga eller kolla pa antalet spelare online ?? Du påstår att LB tillhör Prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker Amateur Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Det är Gaming Club Poker som gäller. De är störst och bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts