eurythmech Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag kan täcka din del tills du kan föra över pengar... Tack! Citera
Hygglo Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag hänger gärna med på 5% om det fortfarande finns en plats kvar. Jag slutar jobba klockan 18 ikväll så jag hoppas du inte behöver ha pengarna före 19? Citera
Weedobooty Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 När och var spelar du, Myssion? Citera
JohnH Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Hmm.. undrar hur många som kommer spela för att det kommer in en skottare? ..o för o inte tala om fuskspel o lägga 5% på mysfarbrorn o sen lira själv på samma bord. Aja! Jag kommer in o räjlar o kollar hur det går när du vågat välja tid o plats. Kan ju vara knepigt då du säkert vill ha in alla pengarna först.. typ vill du köra med 20% själv? Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 När och var spelar du, Myssion? Kommer att bli ikväll någon gång. Garanterat efter kl 19, säg kanske 22-23-snåret (med reservation för att pengar har kommit in och att det är trafik (just nu är det ju dött på de borden men det lär ju ta sig framåt kvällen)). Plats är PokerStars $1050 9-manna SnG, regular (dvs ej turbo). + PaleRider baller Hygglo = 17 st i nuläget. 2 platser kvar. Citera
Sansrom Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 2 platser kvar. Tänk på att någon stackare behöver täcka rejken oxå. Citera
erik87 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 2 platser kvar. Tänk på att någon stackare behöver täcka rejken oxå. 5% innebär väl att man täcker "sin" del av raken också? dvs 5% = $52,5 Citera
Sansrom Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 2 platser kvar. Tänk på att någon stackare behöver täcka rejken oxå. 5% innebär väl att man täcker "sin" del av raken också? dvs 5% = $52,5 Haha, självklart. Jag tänkte $50, inte 5%. Citera
erik87 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Förresten, vad nickar du på stars Myssion? Jag kommer inte vara hemma ikväll så jag hade tänkt föra över pengar på en gång. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 2 platser kvar. Tänk på att någon stackare behöver täcka rejken oxå. 5% innebär väl att man täcker "sin" del av raken också? dvs 5% = $52,5 Japp, 5% = $52.50. Men om du känner dig manad att täcka räjken Sansrom utan att ta del av vinsten så är det bara att säga till. Jag nickar Myssion. Släng iväg ett PM med ert Starsanvändarnamn också så att jag har koll på vem det är som har flyttat pengar. Citera
coolon1 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 om du inte får ihop 20 så kan jag va me.. Citera
Isha Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Kan tyvärr inte sponsra med några pengar då $50 gör rätt mycket skillnad för en låg limit grinder Men har en liten fråga, behöver man registrera sig på PokerStars eller finns det "observer" inlogg som på FTP? Citera
Klyka Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Det lär ju bli en hel del railbirds. Måste startas en live-snacktråd. Sen vore det kul om man kunde få ned alla HH:s från turneringen och lägga i en tråd för allmän beskådan. Kan du fixa det, Myssion? Stort lycka till från mig. Jag kommer och railar om jag hinner! Citera
wheelinho Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Finns det plats kvar? isf drar jag över 5% med desamma????? Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Finns det plats kvar? isf drar jag över 5% med desamma????? Japp, du knep sista platsen. EDIT: Kan ju vara så att någon inte har möjlighet att fullfölja så är det fler som är intresserade så är det bara att sätta upp sig på reservlistan. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Man kan titta utan att vara inloggad. Har dock för mig att man måste ha minst $1050 på sitt konto för att kunna skriva i chatten på en sådan turre. Fast det kanske var någon annan sajt, är inte 100% säker på det, någon annan kanske kan bekräfta lr dementera det. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15 och DaPine87 nu. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15, DaPine87 och wheelinho nu. Ska kolla med Cyntax om han kan filma med Camtasia så kan man lägga upp en film, lite smidigare än att sitta och dryga igenom HH:s. Citera
Juggler Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Man kan titta utan att vara inloggad. Har dock för mig att man måste ha minst $1050 på sitt konto för att kunna skriva i chatten på en sådan turre. Fast det kanske var någon annan sajt, är inte 100% säker på det, någon annan kanske kan bekräfta lr dementera det. Man kan bara chatta om man har buy-in för turren. Citera
Morgyleus Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15, DaPine87 och wheelinho nu. Ska kolla med Cyntax om han kan filma med Camtasia så kan man lägga upp en film, lite smidigare än att sitta och dryga igenom HH:s. Skulle vara helt suveränt Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15, DaPine87, wheelinho och scouserandy nu. Citera
emilio_15 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Då lär man kanske grinda upp sig lite så man kan whina i chatten Citera
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 mm kan ta hur mkt % du vill om nån avreggar sig, låter som kul grej. Om man är vaken, borde vakna 19-20. GL. Citera
Isha Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Man kan titta utan att vara inloggad. Trevligt trevligt. Lycka till sen! Citera
Skanke Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15, DaPine87 och wheelinho nu. Ska kolla med Cyntax om han kan filma med Camtasia så kan man lägga upp en film, lite smidigare än att sitta och dryga igenom HH:s. Skulle vara helt suveränt Cyntax är inte hemma, men Skanke är..... Citera
Recommended Posts