Sansrom Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Tråkigt att höra Myssion. Det har varit superkul att följa dig och du har skött "uppdraget" 100-procentigt imo. Lycka till i fortsättningen! Blir det cash-games nu, eller? Citera
Nickefik Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag kommer att avsluta plantskolan. Du har kämpat på bra och plantskolan måste ju sluta någon gång. Du har varit ett föredöme för kommande plantskoleelever. Citera
Myssion Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Jag försökte övertyga Nusseman om att avsluta Plantskolan på fredag kväll med att köra en $1000+$50 SnG. Jag klonkar förstaplatsen värd $4500 så att plantan kan avslutas med att forumet får lite mer vinstpengar. Han var inte så jäääättehet på den idén... Citera
matte med slice Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Avsluta med 4st 250 dollares då Det borde väl vara ok! Bra jobbat! //Matte Citera
Santa_Bege Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Nej, vad tråkigt! Fast det är förstås ur min synvinkel, du vet ju ändå vad som är bäst för dig. Jag tackar dig för en mycket givande och intressant läsning. Jag har utvecklat mitt Sng-spelande tack vare dig, så är det bara. Det är inte bara jag som apar efter dig har jag märkt, kolla här bara: Preorder.pdf Ha ett skönt liv! Citera
Nusseman Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Stort tack till Myssion för en helt suveränt genomförd plantskola! Citera
PaleRider Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Tråkigt, men förståeligt. Kommer du fortsätta harva sng's för egna stålar eller är du kungligt less på det? Citera
SouthEast Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Helkul att följa dig, men tråkigt att du slutar "redan". Var sak har ändå sin tid. Lycka till med spelandet i fortsättningen. Citera
emilio_15 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 4st $225 måste du ju fan få spela för nussis Citera
Nusseman Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 4st $225 måste du ju fan få spela för nussis Det är inte nussis som bestämmer Citera
Chillarn7 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag försökte övertyga Nusseman om att avsluta Plantskolan på fredag kväll med att köra en $1000+$50 SnG. Jag klonkar förstaplatsen värd $4500 så att plantan kan avslutas med att forumet får lite mer vinstpengar. Han var inte så jäääättehet på den idén... Fan va skoj det hade varit Kom igen nu Nusse Citera
Pokemonn Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Lycka till med spelandet för den egna plånboken! Låter som du hittar mot-klonkar som en annan på SnG, det är såååå värdelöst! Citera
Myssion Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 8 spelade, (1-1-0). Jag är fan mästare på det här med att springa in i monster. Möter AA två ggr och QQ en gång (med 99), hejdå direkt liksom. Sen har vi en mupp som stöldhöjer från knappen när jag är i SB med ATs, han har varit väldigt aktiv så jag ställer och han steeeksynar med QJo och klonkar in en Q på floppen... Vafan tänkte killen?? -$36 De där mössorna kan bli en bra business. Citera
eurythmech Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Det har varit en mycket lyckad plantskolesejour det här. Det har givit upphov till mängder av diskusioner som har varit lärorika för många. Jag förstår vad du menar med att det inte ger dig så mycket teorimässigt längre... Jag känner själv hur jag har tvingats utveckla mitt tanke iom handanalysdelen. Det känns som att hela SnG-delen av forumet fått en rejäl uppsving det här halvåret eller vad det nu blev till slut. Citera
FeelingThis Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Du har varit/är en förebild för oss alla. Citera
HenkeHero Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Tack Myssion för all kunskap du delat med dig av. Lycka till på egen hand. Citera
hajen Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Bra jobbat både teoretiskt och spelmässigt. Så synd bara att periodare som Herr. Varians & Herr.Mupp skall infinna sig. Citera
Santa_Bege Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 8 spelade, (1-1-0). Jag är fan mästare på det här med att springa in i monster. Möter AA två ggr och QQ en gång (med 99), hejdå direkt liksom. Sen har vi en mupp som stöldhöjer från knappen när jag är i SB med ATs, han har varit väldigt aktiv så jag ställer och han steeeksynar med QJo och klonkar in en Q på floppen... Vafan tänkte killen?? -$36 Usch och fy, vilken tråkig avslutning på en så fin karriär. Fast de flesta stjärnor faller till slut. Bara några få som alltid lyser, typ Elvis och John Pohlman. Så du är ju i gott sällskap med Björn Borg, Paul McCartney, Ingvar Persson, Mr Poker med flera! De där mössorna kan bli en bra business. Jupps, förbeställningarna ökade markant sedan du talade om att du skulle sluta lira i plantskolan Citera
Othello Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag kommer att avsluta plantskolan. Gud gejm, vell plajed. Citera
Bluwajt Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Man far tacka for 6 underhallande manader! Citera
Njordir Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Får som alla andra tacka för många intressanta synpunkter och diskussioner och önska dig lycka till med din vidare karriär ! Citera
morberg Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag har inte riktigt följt denna omgången av plantskolan, men sett att Myssion har varit föredömligt flitig. Jag är beredd att stejka 5% av en $1000 för ett ordentligt avslut (mot del i vinsten såklart). Citera
Recommended Posts