Okok Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 - Över $5500 gross rake på Purple Lounge - då blir det 60% RB. - Prima-BR över $15k. - SS-BR över 20kSEK. Citera
MJ Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Poker: *Plussa $3k *Spela turneringsspel minst 10% av tiden *Fortsätta att hålla stabila 100% ITM live (Martinspoker festival+ eventuellt någon annan tour) * Återigen försöka tänka lite på table selection * Skotta lite grann om formen infinner sig Livet: *Träna minst 8 ggr * Försöka vara lite mer positivt inställd till jobbet *Köpa lite ny teknik för hemmabio * Inte vara fullast på bröllopet * Inga mer trekantsliknande incidenter * Boka minst en semester-resa i sommar * Få min Orbea såld * Köpa lite nya schyssta kläder Citera
torch Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Sådär på en höft: » Dra in $500 på bonusar » Plussa lika mycket på spelet » Ha ett par slappa dagar i Italien & shoppa kläder/skor/glass/dryckesvaror » Löpträna varannan dag (gäller iofs alltid som mål) » Fixa nån typ av sommarjobb för att stilla husfriden » Få VG på resterande tentor Citera
FordPrefect Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Mitt mål blir ungefär att dra in som jag gjorde i April. * 8000kr + på SS Vad kan man mer ha för mål. Vinna en MTT kanske Citera
stackbrat Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jobba stenhårt på att komma iväg till Australien i Juli med en Laptop under armen. Citera
LAB Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jobba stenhårt på att komma iväg till Australien i Juli med en Laptop under armen. Siktar på det samma till hösten/vintern Citera
HTDrD Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Poker: +1k$ (dvs ca 25k$ bättre än April) Alternativt: INTE GULA. Livet: Ned 4kg (dvs 8 kg mindre än April) Citera
Limpan Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jobba stenhårt på att komma iväg till Australien i Juli med en Laptop under armen. Siktar på det samma till hösten/vintern hmm, jag ska åka iväg till australien nu när jag går ur gymnasiet. Blir väl runt Oktober/November.. Hur gamla är ni? Citera
hf89fc Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Mål *Bygga rulle till 800 $ på Betfred *Clera bonusen på Betfred och cleara Nobelpokerbonusen med Pokeroffice... Livet........ Sänka min vikt med ***kg:D Citera
stackbrat Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jobba stenhårt på att komma iväg till Australien i Juli med en Laptop under armen. Siktar på det samma till hösten/vintern hmm, jag ska åka iväg till australien nu när jag går ur gymnasiet. Blir väl runt Oktober/November.. Hur gamla är ni? 25 Citera
Nocturnal5 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Sluta spela FL och börja spela NL och gå ca $5000 plus. Kanske lite mycket att förvänta sig första månaden men NL-spelare verkar kassa över lag. Funderade på att göra det till en dagbok med syfte att visa att FL-spelaren är överlägsen NL-spelaren och kan piska även på NL, men det kändes för trolligt så ni får klara er utan det. Citera
Agorali2 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Sluta spela FL och börja spela NL och gå ca $5000 plus. Kanske lite mycket att förvänta sig första månaden men NL-spelare verkar kassa över lag. Funderade på att göra det till en dagbok med syfte att visa att FL-spelaren är överlägsen NL-spelaren och kan piska även på NL, men det kändes för trolligt så ni får klara er utan det. ??? så det finns inte alls dåliga FL spelare? Citera
froggy Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Hitta minst en bra pokerbonus. Börja styrketräna igen nu när jag får mer tid. Inte skotta som jag tenderar att göra efter x antal bad beats. Citera
Ayahuasca Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jobba stenhårt på att komma iväg till Australien i Juli med en Laptop under armen. Siktar på det samma till hösten/vintern hmm, jag ska åka iväg till australien nu när jag går ur gymnasiet. Blir väl runt Oktober/November.. Hur gamla är ni? 25 Jag sticker i september. Kanske dags att skapa en australientråd nånstans? Citera
styris Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 se till så att fiskarna på svenska spel är tillräckligt givmilda i rätt situationer. så jag kan få upp en bankrulle för nån gångs skull.. Citera
krizz Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Plussa $15k. Förra månaden gick åt skogen så jag har en del att ta igen Citera
Nocturnal5 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 ??? så det finns inte alls dåliga FL spelare? Jodå, absolut. Men det är min uppfattning att det är svårare att vinna på FL än på NL. Mindre marginaler - mindre utrymme för slask och misstag. Mer rake. Det är också min uppfattning att en bra FL-spelare ofta kan spela ok NL medan en bra NL-spelare sällan kan spela ok FL. Det är bara mina funderingar, kan vara långt från sanningen. Citera
SMaccan Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Spela nagon halvtimme per dag har pa min thailandssemester och grinda ihop resan Citera
majorj Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 NL-spelare verkar kassa över lag. Där fick man så man teg. Citera
cassano Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 * Använda PT och förstå en del av siffrorna där. * Spela mindre PLO. Citera
GG Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 *Hitta tillbaka till klonken i MTTs *500st $109 sngs på party *Sluta tiltskotta NL1000 Citera
Opeth Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 +1500 på Svenska spel +$300 på Noble (cleara Pokeroffice-bonusen) +€200 på 5card draw, Unibet Sluta äta pizza Dricka lite mer kaffe Citera
Recommended Posts