Mr_Mitac Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Bara att gratulera Melagres till vinsten... Han hade mig hela tiden i headsupen Något jag måste bli bättre på... Citera
ShazPur Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Yay! PSP:n är min! Segerns sötma och allt det där... Ursäkta men nu måste jag gå omkring och vara odräglig ett tag Måste jag göra något särskilt för att få min PSP hemskickad? Citera
ShazPur Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Bara att gratulera Melagres till vinsten... Han hade mig hela tiden i headsupen Något jag måste bli bättre på... Jag fick faktiskt gräsligt bra kort genom hela headsupen något som underlättade en hel del. Citera
Mr_Mitac Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Bara att gratulera Melagres till vinsten... Han hade mig hela tiden i headsupen Något jag måste bli bättre på... Jag fick faktiskt gräsligt bra kort genom hela headsupen något som underlättade en hel del. Men inte dom tre gångerna jag satt med KK i BB och du foldade Citera
Recommended Posts