Nusseman Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Tyvärr missar jag troligen hela turneringen men jag låter mig vara registrerad så ni kan sno lite blinds iaf Kanske, kanske hinner barnen tröttna på att titta på brasan, så jag hinner gå all-in ett par gånger. Lycka till ni som hinner spela! Citera
Loveless Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Med tanke på uppslutningen så är du inte ensam som tittar på brasor. Synd bara att inte alla skänker insatsen. Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Jag lyckades mygla mig undan genom att fejka att 3-åriga dottern blev akut kissnödig. Tur att vi bor 200 meter från brasan och att dottern är villig att sälja sin själ för en glass Citera
Bluwajt Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Jag lyckades mygla mig undan genom att fejka att 3-åriga dottern blev akut kissnödig. Tur att vi bor 200 meter från brasan och att dottern är villig att sälja sin själ för en glass Hahaha Rätt inställning att PF:s turnering är viktigare än nån fånig brasa Citera
chcar Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Jag lyckades mygla mig undan genom att fejka att 3-åriga dottern blev akut kissnödig. Tur att vi bor 200 meter från brasan och att dottern är villig att sälja sin själ för en glass Semibluff! Citera
Bluwajt Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 All in pre med AA mot KK som får runner runner färg efter två hjärter på flopp Citera
Attac Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Sry kallenkanin ! Man kan lugnt säga att b2b riggen var på min sida den gången. // Attac aka Luriflax Citera
Loveless Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Jag lyckades mygla mig undan genom att fejka att 3-åriga dottern blev akut kissnödig. Tur att vi bor 200 meter från brasan och att dottern är villig att sälja sin själ för en glass Trodde din respektive skulle känna dig tillräkligt bra för att syna bluffen och själv gå hem med ungen. Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Trodde din respektive skulle känna dig tillräkligt bra för att syna bluffen och själv gå hem med ungen. Frugan är lyckligtvis en riktigt usel pokerspelare Citera
Pokemonn Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Freak shit goddamn #"¤%%&/)==)/¤&)()? jag tänkte ju SPELA den här gången...... och så MISSAR man...... ¤#%%&(&/(¤/%#&(&)%/()&"&/(¤&/( Citera
erik87 Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 osmidigt att ha den här på söndagen, borde givetvis varit på måndagen, valborg idag ju. =) Citera
chcar Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Hepp, ute efter att ha donerat bort markerna med tvåparet på floppen K Q J Att man aldrig lär sig! Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Hepp, ute efter att ha donerat bort markerna med tvåparet på floppen K Q J Att man aldrig lär sig! Jag var helt säker på att du hade färgen när du synade floppen och ställde in på turn. Tur för mig att jag potcomittade mig med suckerstegen Citera
Loveless Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Visste att jag fick för bra händer i början. Låg ju i en bra position, men sen vart det tvärkallt. Ute på 16:e med AT mot AQ. Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Typiskt mig att spara de sura utdragningarna till finalbordet. Typiskt mig att dubbla en av de bästa spelarna vid finalbordet. Tur att han hade så lite att jag fortfarande är chippo iaf. Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Och nu gav jag bort 10k till bara för att jag inte vågade riverbluffa mot esshög. Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Huga! nu går det inte bra Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 nusse Jaja, vad fan. 12 eller 21 outs, big difference, liksom. Det var ju min tur att klonka ändå Citera
nevee Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 hehe, o nu var det tydligen min tur Citera
Nusseman Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 hehe, o nu var det tydligen min tur Visst är det roligt? Citera
Attac Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 nevee det var en utdragning av rang ! försök nu o ta tillvara chipsen o vinn ! gl Attac aka Luriflax Citera
nevee Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 nevee det var en utdragning av rang ! försök nu o ta tillvara chipsen o vinn ! gl Attac aka Luriflax Ja skoja inte, sorry än en gång Satte dig bara på överkort o tänkte köpa på turn men så träffar jag o allt... resten vet du =) Blev tyvärr bara en fjärdeplats, spraing in i AA med QQ mot Mitac o förlorade stora chips, i övrigt var jag lite för slaskig Citera
Recommended Posts