o_x_e_n Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jaha nytattuerad har jag suttit och grindat hela dagen och kvällen, spelat 7 bord 70% av tiden och märkte att det nog va för mkt för mig=/ Blivit sjuka svings och vissa klonkar som inte varit mina om man säger så=) Prima - 150$$ Tain plus 300$ SS - 2000 kr Så arg på mig själv sista handen för dagen jaja man är lite pluss tänkte jag...DAHHHHHHHHH Till skåne imon och sen till Tyskland och handla sprit;) ha det bra Citera
o_x_e_n Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 känns som det heelveeettte stämmer bäst på min rubrik just nu Jag losar alla potter och några till känns det som- lördagen slutade runt 1700 totalt Söndagen plus 300 Idag minus 600 än så länge.... Funderar på att köra shortstack taktiken ett tag får se..Just nu känns det som det måste hända något spelar som en Fit....a Inga fler fpp race kan jag säga utan blir spel där det ör värde. Citera
o_x_e_n Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Min Tattoo http://img530.imageshack.us/my.php?image=p10100583tn.jpgg Citera
Njursparven Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Min Tattoo http://img530.imageshack.us/my.php?image=p10100583tn.jpgg Den där var ju riktigt fräsch! Har själv funderat på nånting liknande Citera
kfluffie Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Min Tattoo http://img530.imageshack.us/my.php?image=p10100583tn.jpgg Den där var ju riktigt fräsch! Har själv funderat på nånting liknande Såg inte att det var fel i länken så jag trodde du hade tatuerar in någon Bingo-Reklam!! Snygg Tatoo f.ö. MVH //KF Citera
o_x_e_n Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Tackar så mkt är väldigt nöjd med den faktiskt=) Citera
zcream Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Den funkar . Dags o träna upp lite vidd på din taniga rygg? Citera
o_x_e_n Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Den funkar . Dags o träna upp lite vidd på din taniga rygg? Jag som trode jag va biff =) Citera
Ignatius Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Målet med denna dagbok är att avgöra om jag ska ta och satsa på poker ett år till och skita i skolan. Om det är universitetsstudier du pratar om är ju de flesta av dagens kurser så weak-tighta att det inte kan vara några problem att grinda heltid och däröver under tiden. Citera
o_x_e_n Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Målet med denna dagbok är att avgöra om jag ska ta och satsa på poker ett år till och skita i skolan. Om det är universitetsstudier du pratar om är ju de flesta av dagens kurser så weak-tighta att det inte kan vara några problem att grinda heltid och däröver under tiden. Är så sant men så mlkt frihet har du inte=/ Dagens resultat är över förväntan Tain 3 k$ =) Sitter i min tattoo tror jag ifs det gjorde det inte i lördags=) ha det Citera
o_x_e_n Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Tjena spelat 6 bord non stop sen kl 9 i morse och tror att jag missade med 100 fpp i racet på pokerducks. RIktigt nere . Jag gick med i 2 turns för att få extra fpp. Givet så ör jag kvar i dem och måste sitta nån timme till=/ inte normalt att tycka det är lite drygt. Ville bara hem ta en bira kolla simpsons och sen sov.ICKE Dagen minus 1k cirkus. Spelat kasst som fan men vem kan hålla bra standard 15 timmar ? Hoppas man kan gå plus minus om man räknar med turnsen =). Over and out Citera
o_x_e_n Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Kom 3 i pokerducks race 70 fpp från 2 an skiljer 8k kr mellan priserna. Inte glad nån stans Men grattis lebuef as tar dig nästa ligger jag inte på lat sidan kan jag säga. Funderar på pokerforums turn ikväll på parbet. Får se kan ju iallfall få ut lite agressioner. AHHHHHH Citera
o_x_e_n Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Ska skriva lite bättre i fortsättningen, skriver ju som en ettåring.=( Citera
o_x_e_n Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2006 Tjena Tain en timme 400 plus. SKa supa nu hela helgen så spel ledigt. Kanske drar till kasionot i malmö på söndag eftersom jag ska ner dit . Ha det Citera
o_x_e_n Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2006 Halloo Lite full och arg. .... Va i fight ikväll..en idiot som bråka med mig, han smäller jag ger tillbaka och får en snyting till. Börjar blöda som ett soll.........händer en del till men ör hemma nu... Plocka han nästa helg helt enkelt Proxi , conan och bröderna N får hjälpa till nästa hälg om ni öt dugna=) ha det Citera
heltok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 haha. lär dig slåss på riktigt. här får du ett boktips, av en snubbe som varit inblandad i 300 slagsmål och vunnit alla. skriven på toaletten dessutom: http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=1840241896&r=1 riktig humor och brutal ärlighet. Citera
zcream Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Synd att det ska behöva hända . GL på matchen m8 ! Citera
o_x_e_n Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 Tjena Bruden tog studenten igår och hela släkten va samlad. Lyckad fest måste jag säga. Inte redovisat spelet denna vecka är plus 3 k tror jag. Spelat 2 dagar aktivt. så gryt resultat=) Blir supa ikväll och imon också. Sen drar jag och 4 till ner till berlin för att heja fram Zlatan att göra mål-- Några fler som ska ner och se paraguay````? Citera
o_x_e_n Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Tjena Dagen har varit kass. F-GOIF fick stryk med 0-1 och Zlatan och co vill jag inte bara snacka om=/ Sen så mår jag kasst efter 2 kanon fyllor så blev bara 6 öl idag . Asså sjukt vad lite poker jag har och kommer lira i juni. ILLA Ha det Citera
jannekev Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Halloo Lite full och arg. .... Va i fight ikväll..en idiot som bråka med mig, han smäller jag ger tillbaka och får en snyting till. Börjar blöda som ett soll.........händer en del till men ör hemma nu... Plocka han nästa helg helt enkelt Proxi , conan och bröderna N får hjälpa till nästa hälg om ni öt dugna=) ha det Brorsan ordnar det Citera
o_x_e_n Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2006 Hemma igen efter att jag och 5 polare varit nere och kollat på världens bästa match om man ser det till publikstödet. Då vet nog alla vilken det va=) SKa ta det lungt med spelandet nu i 2 veckor. Sen blir det mkt spelande juli och aug har jag tönkt så jag kan spela mig till en plats i ept barcelona. Skulle vara helt fantastiskt=) jaja ha det Citera
Ralph247 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Den här dagboken är inte särskilt pokerrelaterad..? Citera
Recommended Posts