Gå till innehåll

o_x_e_n och EPT


o_x_e_n

Recommended Posts

Jaha nytattuerad har jag suttit och grindat hela dagen och kvällen, spelat 7 bord 70% av tiden och märkte att det nog va för mkt för mig=/ Blivit sjuka svings och vissa klonkar som inte varit mina om man säger så=)

 

 

Prima - 150$$

Tain plus 300$

SS - 2000 kr Så arg på mig själv sista handen för dagen jaja man är lite pluss tänkte jag...DAHHHHHHHHH

 

 

 

Till skåne imon och sen till Tyskland och handla sprit;)

 

ha det bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

känns som det heelveeettte stämmer bäst på min rubrik just nu :evil:

 

Jag losar alla potter och några till känns det som-

 

lördagen slutade runt 1700 totalt

 

Söndagen plus 300

 

Idag minus 600 än så länge.... Funderar på att köra shortstack taktiken ett tag får se..Just nu känns det som det måste hända något spelar som en Fit....a

 

Inga fler fpp race kan jag säga utan blir spel där det ör värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målet med denna dagbok är att avgöra om jag ska ta och satsa på poker ett år till och skita i skolan.

Om det är universitetsstudier du pratar om är ju de flesta av dagens kurser så weak-tighta att det inte kan vara några problem att grinda heltid och däröver under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målet med denna dagbok är att avgöra om jag ska ta och satsa på poker ett år till och skita i skolan.

Om det är universitetsstudier du pratar om är ju de flesta av dagens kurser så weak-tighta att det inte kan vara några problem att grinda heltid och däröver under tiden.

 

Är så sant men så mlkt frihet har du inte=/

 

Dagens resultat är över förväntan

 

Tain 3 k$ =) Sitter i min tattoo tror jag ifs det gjorde det inte i lördags=)

 

 

ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena spelat 6 bord non stop sen kl 9 i morse och tror att jag missade med 100 fpp i racet på pokerducks. RIktigt nere .

 

Jag gick med i 2 turns för att få extra fpp. Givet så ör jag kvar i dem och måste sitta nån timme till=/ inte normalt att tycka det är lite drygt.

 

Ville bara hem ta en bira kolla simpsons och sen sov.ICKE

 

Dagen minus 1k cirkus. Spelat kasst som fan men vem kan hålla bra standard 15 timmar ?

 

 

 

Hoppas man kan gå plus minus om man räknar med turnsen =).

 

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom 3 i pokerducks race 70 fpp från 2 an skiljer 8k kr mellan priserna. :twisted:

 

Inte glad nån stans

Men grattis lebuef as tar dig nästa ligger jag inte på lat sidan kan jag säga.

Funderar på pokerforums turn ikväll på parbet. Får se kan ju iallfall få ut lite agressioner.

 

AHHHHHH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloo

 

Lite full och arg. .... Va i fight ikväll..en idiot som bråka med mig, han smäller jag ger tillbaka och får en snyting till. Börjar blöda som ett soll.........händer en del till men ör hemma nu... Plocka han nästa helg helt enkelt ;)

Proxi , conan och bröderna N får hjälpa till nästa hälg om ni öt dugna=)

 

ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

 

Bruden tog studenten igår och hela släkten va samlad. Lyckad fest måste jag säga.

Inte redovisat spelet denna vecka är plus 3 k tror jag. Spelat 2 dagar aktivt. så gryt resultat=)

Blir supa ikväll och imon också.

Sen drar jag och 4 till ner till berlin för att heja fram Zlatan att göra mål--

 

Några fler som ska ner och se paraguay````?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

Dagen har varit kass. F-GOIF fick stryk med 0-1 och Zlatan och co vill jag inte bara snacka om=/

 

Sen så mår jag kasst efter 2 kanon fyllor så blev bara 6 öl idag .

 

Asså sjukt vad lite poker jag har och kommer lira i juni. ILLA

 

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloo

 

Lite full och arg. .... Va i fight ikväll..en idiot som bråka med mig, han smäller jag ger tillbaka och får en snyting till. Börjar blöda som ett soll.........händer en del till men ör hemma nu... Plocka han nästa helg helt enkelt ;)

Proxi , conan och bröderna N får hjälpa till nästa hälg om ni öt dugna=)

 

ha det

 

 

Brorsan ordnar det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter att jag och 5 polare varit nere och kollat på världens bästa match om man ser det till publikstödet. Då vet nog alla vilken det va=)

 

SKa ta det lungt med spelandet nu i 2 veckor. Sen blir det mkt spelande juli och aug har jag tönkt så jag kan spela mig till en plats i ept barcelona. Skulle vara helt fantastiskt=)

 

jaja ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...