Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Nån som fått dedär Abracadabra magic card ännu??Jag har nu spelat 1000 raked hands igår och 1000 raked hands idag( båda bonusarna) men inte har ja ännu sitt till något magiskt. Nått som vet var man kan eventuellt hitta det? Ska finnas efter kl 16 på ditt konto. For example, players who earn 150 regular PartyPoints on April 28, 2006, will be eligible for a MagicCard on April 29, 2006, after 10.00 a.m. (ET).* Simply click on the 'MagicCard' promotion in your PartyAccount (under the 'Events and Promotions' tab) page to reveal your card and - hey presto! - reveal your magical cash prize. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Nån som fått dedär Abracadabra magic card ännu??Jag har nu spelat 1000 raked hands igår och 1000 raked hands idag( båda bonusarna) men inte har ja ännu sitt till något magiskt. Nått som vet var man kan eventuellt hitta det? Verkar som ingen på 2+2 fått sitt card ännu, party som är sena. I called customer support and they said within 2 hrs... psw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag hade inte kvalificerat mig. Även om jag fick 200 poäng igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag hade inte kvalificerat mig. Även om jag fick 200 poäng igår Ingen som fått ett card ännu, kolla igen vid ett senare tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 jag satt ju o körde några extra händer igår efter man clearat topbucks40. så när jag kollar idag så var det raked hands som räknades till party pointsen, vilket innebär att jag bara kom upp i 144 points. skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 om man spelar ihop 150 PP får man 100$ automatiskt då? har inte fattat hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 om man spelar ihop 150 PP får man 100$ automatiskt då? har inte fattat hur man ska göra nej.. du får en lott då där du kan vinna upp till 100$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Cards must be revealed between 10:00 a.m. (ET) on the day of eligibility and 10:00 a.m. (ET) the next calendar day, otherwise they will expire. Har fått 150 poäng för igår men inte något "Card". Undrar om de ha tänkt vänta med att ge ut korten tills de förfallit^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Dom magiska korten har nu dykt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Magic Card Promotion Congratulations namn! You are a WINNER! The funds were credited to your account. Så stod det, men jag ser inget extra på mitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 vänligen men "mkt bestämt" UNDVIK att maila PARTY med "dumma" frågor!!! ta dem här alt läs igenom hemsidan en gång till! allt står besvarat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 vänligen men "mkt bestämt" UNDVIK att maila PARTY med "dumma" frågor!!!ta dem här alt läs igenom hemsidan en gång till! allt står besvarat! Vem skriver du till?? Mig eller allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ursäkta om det här är en dum fråga, men hur hittar man sitt "magic card". Stod att jag hade fått ett och att jag skulle hitta det under "My Account" men jag hittar inte. Är väl bara oerhört dum antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ursäkta om det här är en dum fråga, men hur hittar man sitt "magic card".Stod att jag hade fått ett och att jag skulle hitta det under "My Account" men jag hittar inte. Är väl bara oerhört dum antagligen. My Account >> Events & Promotions >> Magic Card Promotion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Okej, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 *borta* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ingen som vunnit något på sitt magic card? Har ni fått erat pris isåfall? Funderar på att maila dom och fråga varför jag inte fått mitt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag fick iallafall 5 dollar på mitt magic card. Och dom kom in på kontot direkt när man tryckte på det. Man hittar det under my account / events&promotions / magig card promotion Lycka till med era magiska kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ingen som vunnit något på sitt magic card?Har ni fått erat pris isåfall? Funderar på att maila dom och fråga varför jag inte fått mitt pris. hur myckyt har da vinnut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ingen som vunnit något på sitt magic card?Har ni fått erat pris isåfall? Funderar på att maila dom och fråga varför jag inte fått mitt pris. hur myckyt har da vinnut? Det stod aldrig. Nu står det bara "Please note that you have ALREADY REVEALED your PartyPoker.com MagicCard today, 29-Apr-2006 and have won a GUARANTEED CASH prize! " Fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Ingen som vunnit något på sitt magic card?Har ni fått erat pris isåfall? Funderar på att maila dom och fråga varför jag inte fått mitt pris. hur myckyt har da vinnut? Det stod aldrig. Nu står det bara "Please note that you have ALREADY REVEALED your PartyPoker.com MagicCard today, 29-Apr-2006 and have won a GUARANTEED CASH prize! " Fattar ingenting. Inget som dykt upp under transaction history? Kontakta supporten annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 vinner alla nånting om man spelat ihop 150 PP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 vinner alla nånting om man spelat ihop 150 PP? Verkar som $5 är det minsta. Partypokers engelska är ju inte den bästa: You could win a GUARANTEED CASH prize of up to $100 a day Man kan garanterat vinna, bra att veta att det inte är totalt riggat emot en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 jag fick $20 för mitt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Håller på att cleara den bonusen. Går det att ta Topbucks40 bonusen efter denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts