Erna Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Hej! En kompis till mig (sant) behöver bättra på sina kunnskaper om hur man spelar NL Hold em. Undrar om någon kan tips om nått enkelt program som man kan provspela med. Samt kanske få tips om man gör rätt/fel. Har provat "poker academy" men det funkade inte på hans gamla dator (Win 98) Citera
kfluffie Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Har inte provat så många olika Program men de jag har provat har väl inte varit direkt givande. Dock så kan man ju lära sig att räkna Odds i lugn och ro medan man spelar, som kan vara bra, men inte för att lära sig spela för att tro att motståndarna är så där värst duktiga i Dataliret. Sedan så tror jag det blir svårt att lira några andra Pokerspel om han/hon inte kan lira Poker Academy. Iaf spel av högre klass .. MVH //KF Citera
Klyka Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 PA har ju definitivt tillräckligt bra bottar för att tillgodose en nybörjare... Citera
SantaClawzz Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Turbo Texas Hold'em kanske kan vara något? Vet däremot inte om det har stöd för Win98. http://www.wilsonsoftware.com Citera
Recommended Posts