Verner18 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Btw, du spelar riktigt bra tycker jag, fortsätt så. (Även om du skulle kunna vara lite mer trevlig mot folk, iofs. inte därför man spelar poker men ändå) tack, funkar rätt bra nu men skulle minst sagt kunna förbättra en hel del... mjo jag vet, får lite dåligt samvete är nog lite väl otrevlig i chatten, men å andra sidan så donerar jag friskt med $ till å från så lite whine får dom stå ut med ibland
Tiltkorven Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz /in da mix
tetris Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz /in da mix bara en snabb fråga mitt i allt.. gillar du korv?
baloobas Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz /in da mix Lun4rsTorM^ ??++
sorkenkk Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Tiltkorven PM:a när du gulat är du snäll så jag vet när jag får fira.
Dustinz Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz /in da mix Vem har sagt att man man måste vara intelligent?
Grymme Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Hur går det? Inte sett något på ett tag. Paus?, gulat?
mrdawwe Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Jag lägger ner dagboken Jag känner att den inte ger lika mkt som förut. Det beror absolut inte på nån annan än mig själv (någon tror säkert att jag lägger ner p.g.a. allt tjafs fram och tillbaka här på sistone). Det märks om jag lägger upp en ny nån gång i framtiden. Är bara less på att skriva just nu, det kanske har märkts på sistone. Jag har ca $10k i rullen nu som jag kommer att ta mkt väl hand om Vara försiktig alltså. Kommer absolut inte lägga ner pokern. Jag SKA bli bäst i världen. Även om jag just nu känner att den inte ger mig nånting så Har den givit mig grymt mkt. I början var det riktigt roligt att skriva och jag levde mig i det på ett helt annat sätt och min rulle sköt verkligen i taket (antar att det beror på att det var en helt ny grej för mig). Kan rekommendera andra att göra samma sak. Bara att lägga ner om det blir monotont ju . GL HF Verkligen STORT tack till alla som engagerat sig här. Guld värt för mig! Hoppas att det har varit en bra läsning. Vi ses i forumet eller i Las Veags på finalbordet i Main event i juli om nån har tänkt att vara där, det har jag iaf. TY / D
DaPine87 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Har vart riktigt roligt att följa din framfart och hoppas du kommer med en ny dagbok, bättre än någonsin i framtiden Stort lycka till allafall!
joel747 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tack för trevlig läsning även för oss som inte skriver så mycket! Lycka till i framtiden!
Okok Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Klart mest underhållande dagboken det senaste året. GG.
Hnk Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Synd att dagboken läggs ner. Vad hände efter bli miljonär, +~80k.... nl100 ?
pop1 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/24427-mrdawwe-fran-lowstakes-till-highstakes-ett-loefte-254.html
Chillarn7 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Tack för skön läsning och lycka till. Om du nu endast spelar med $10k i BR kanske man stöter på dig ibland vid de lite lägre borden än du spelade på tidigare
JohnH Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Lycka till där borta och på internet! Eftersom du lägger ner räknar vi med att du blir årets rookie föresten.... så du lär fortsätta klonka vidare där borta eller ett par söndagar! ...frågan är då vem som ska ta över som nästa hackkyckling/komet
-_- Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Dawwe har 25k o Skuja "bigking-_-" har 16k efter första blindsnivån i Main event / Scherman
pop1 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/24427-mrdawwe-fran-lowstakes-till-highstakes-ett-loefte-254.html Den han la ner var 2006 års dagbok. .
Othello Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Lägger den här i arkivet så förvirringen inte blir total.
krippe69 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Lägger den här i arkivet så förvirringen inte blir total.
Recommended Posts