Fudge Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Som sagt, ingen som säger att Dawwe spelar perfekt, men bara för att han ställer med annat än grupp a händer behöver de inte va fel? E ju just så han spelar, gör honom inget om han backar de där 100direkt.. Han behöver inte monster för att ställa! Lägg upp den där"Jävla fisk Dawwe" tråden så vi andra kan börja läsa vad Dawwe skriver å inte all skit ni andra skriver för å visa att ni e bäst resten suger... Vad är ditt problem? Ser inget mer värde i dina inlägg här än i någon annans. Som sagt dawwes dagbok, inte din. Inte sagt att mina inlägg ger mer än ngn annans? Men tycker bara de som inte skriver ngt annat än negativt kan ta de i en annan tråd? Som ngn skrivit förut så har ju Dawwe gett sej att skriva sen alla börjat klanka ner på honom! Om han går all in med k8, varför stör de dej? Då borde du ju vinna i längden mot honom om du väntar på lite kort.. Uppmuntra fiskarna, berätta inte för dom hur dåliga de är.... Han har en annorlunda spelstil, kan inte förstå varför alla ska klaga på de bara..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 riktigt intressant spelstil,måste ha stor varians.men dom dagar du har lite flyt måste vara Väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Asså jag förstår inte Fudge ....alla här inne klankar inte på Dawwe... Har sett hur han på 3 bord 100 buyin jobbat upp sig till ca 4k$.. Det är så bra jobbat. Som föregående talare så är det kul när någon spelar lite annorlunda och lyckas bra med det. + som jag förstått har han på detta sätt fixat till sin tilt han har när han gör fulla buyins... eller? Nej de klart alla inte klagar, tråkigt att de e många som gör de bara. Han spelar på sitt sätt så kan resten spela på deras.. Att de kommer en å en för att klaga på hur dåligt han spelar, tycker de kan göra de i en annan tråd bara. Också följt Dawwe rätt länge, synd att Dawwe inte skriver ngt sen alla "proffs" kom in å skriver hur dåligt han spelar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 "Hoppas nu på kritik av de händer jag postar och även att någon därute blir inspirerad av denna dagbok!" skrev dawwe 2006-04-28 Ska inte spamma mer nu, lovar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Jo vet att han skrivit så.. Men att ngn går in,postar en hand här å skriver, bra spelat Dawwe.. Posta handen, fråga hur han tänker lr liknande. Sen menar jag mycke de somklagar på hans HitnRun spel, som ja tycker e smart, tjänar han på de så varför inte.. Partys reglertillåter de! Slutspammat för min del också.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Jag har inte fått motivation att skriva tidigare. Funderat fram och tillbaka på att lägga ner den och kanske starta en ny senare. Känns just nu mer som en plikt än att det skulle ge nåt. Jag kommer att skriva lite då och då när jag känner för det nu ist. för att uppdatera mina resultat varje dag. (Kanske börjar med det igen om jag tror det kan ge mig något.) Eftersom jag lovat mig själv så mkt som att inte spela mer 5/10 osv osv osv osv känns det pinsamt att skriva hela tiden att jag brytit det. Jag kommer inte att avlägga några fler löften i dagboken (hoppas jag klarar det bara ) ¨ INGET av de löften jag skrivit tidigare gäller numera. Jag kommer att spela lite som jag känner för och ha egna BRkrav att köra efter (betyder inte att jag inte kommer att dela med mig av dom). Nu sista dagarna har det varit 5/10 som gällt. Kommer fortsätta tills vidare. Har kommit på att jag ska bestämma innan hur lång sessionen kommer att bli. Det är nog min största läcka att jag spelar för länge. Jag har börjat som shortstack för att sen köpa ion mig igen efter ett tag. Har dock inte blivit så. Vill ju inte att folk ska tycka illa om mig. Skämtosido, men jag tycker att det är upp till var óch en vad man vill göra. Orkar inte diskutera det, känner inte att det kommer leda nånvart. Kommer att jobba mer och mer med disciplin nu och lägga upp nya mål. En session kommer oftast att ligga på 1-2 timmar. Jag köper in mig som short (oftast) och fortsätter antagligen på borden sessionen ut. Jag har även bestämt mig för att ta emot coaching av den som jag förstått kunnigaste användaren här på forumet. Tror det kan ge en hel del. Tycker att det är riktigt roligt att så många uppskattar dagboken och jag hoppas att det fortsätter för nu kommer min rulle att skjuta i taket kan jag lova. Tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 kunnigaste? har du frågat che om hjälp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 kunnigaste? har du frågat che om hjälp? Nej, coachar han bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10.1,3 inköp inte illa pinkat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10. Jag bidrog med $2k på prima, spelade bara 2 händer där idag . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 hittaru nån schysst dator? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 hittaru nån schysst dator? Vi tog en toshiba quismo lr hur den nu heter. Grym faktiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10. Jag bidrog med $2k på prima, spelade bara 2 händer där idag . Minns dom två händerna ganska väl. Funderar på vad du hade. I den andra handen med tptk körde jag bara på för jag vet hur tiltad jag själv skulle va i samma situation och syna med "any two". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 hittaru nån schysst dator? Vi tog en toshiba quismo lr hur den nu heter. Grym faktiskt Ja den är riktigt skön. Kan ju ha massor bord uppe nu. (Toshiba Qosmio) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10. Jag bidrog med $2k på prima, spelade bara 2 händer där idag . Minns dom två händerna ganska väl. Funderar på vad du hade. I den andra handen med tptk körde jag bara på för jag vet hur tiltad jag själv skulle va i samma situation och syna med "any two". Jag hade TP dålig kicker i bägge händerna, du spelade dem perfekt. Hoppades väl att du var på tilt eftersom jag synade (var ju jag som var på tilt). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sirwegs Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 sirwegs här, tyckte jag hitta några fina rivers mot dig igår, du får skylla dig själv som köper in dig short!! hehe tror du skulle klara att spela med full stack utan problem, de är ju bra mycket bättre värde i de davve!!! lycka till med pokern! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Plussade $1300 idag. Köpte in fullt på $5/10. Jag bidrog med $2k på prima, spelade bara 2 händer där idag . Minns dom två händerna ganska väl. Funderar på vad du hade. I den andra handen med tptk körde jag bara på för jag vet hur tiltad jag själv skulle va i samma situation och syna med "any two". Jag hade TP dålig kicker i bägge händerna, du spelade dem perfekt. Hoppades väl att du var på tilt eftersom jag synade (var ju jag som var på tilt). Hehehe, känner igen det ganska så väl om man säger så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 sirwegs här, tyckte jag hitta några fina rivers mot dig igår, du får skylla dig själv som köper in dig short!! hehe tror du skulle klara att spela med full stack utan problem, de är ju bra mycket bättre värde i de davve!!! lycka till med pokern! Ja du lyckades ta en hel del av mig OCH var tvungen att bluffa mig och visa . Du spelade bra som vanligt. Jo jag tror jag skulle klara det också men just nu har jag ju tyvärr inte rulle för det men det kommer.. snart.. Hur gick det med pokerpausen föresten? Till sist, thank you Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Till sist, thank you NEJ Inte thank you. Det heter Thaaaaank u Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ännu en knasig pokerdag igår. Backade ca $8500 igår första sessionen (köpte in för fulla inköp dum som jag var). Tog ett par timmars paus och satte mig igen som shortstack på alla bord, körde på ist. för att ta ut och sätta in $100 nya. Slutade på -$1500 igår totalt. Ikväll kommer det att bli shortstack igen. $125000-garanti på prima + kanske nån mer turre. Rullen ser rätt mkt likadan ut som förut sååå jag tänkte att IKVÄLL börjar FET-uppgången. Wish me luck! Menar allvar, riktigt laddad nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Till sist, thank you NEJ Inte thank you. Det heter Thaaaaank u Thööönk you. Åker hemifrån nu btw så börja ana mig om 20min. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Nu vill jag ha lite roliga hhs samt lite uppdatering kring rulle, spelform osv. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Tjaa...rullen går uppåt, det e fortfarande texas o omaha som gäller, läget rätt lugnt typ, lite fram o tebax sådär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Mrdawwe = Djens ? :shock: Pf:s Dr. Jekyll och Mr Hyde. Eller nja, snarare pf:s Mr Hyde och Mr Hyde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts