Knapp_0 Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Hallå, Läste lite om tells idag på forumet. Bra eftersom jag ska spela live för första gången i helgen. Kanske var det därför jag var extra lyhörd när jag fick dessa "tells" på vägen hem från jobbet. 1. Fick skrapa rutorna och kallstarta bilen när jag skulle hem eftersom timern till motorvärmaren jag valde på morgonen uppenbarligen slutat fungera. Orkade inte skrapa runt om utan "synade kallt". 2. Pep in på Willy's på vägen hem för att komplementhandla lite. Det gick snabbt, hittade en kassa utan kö. Aj då, Risifrutti skulle jag ju också ha fick springa tillbaks längst, längst in. Kom tillbaks och ett veckohandlande "monster" hade trängt sig före. 3. Väl hemma har låset till garaget frusit. Konstigt nog inte för grannen? Så jag går in via hans dörr och öppnar min dörr innifrån. Hm..freezeout? Ja, det var väl dom. Är jag vidskeplig eller? Vågar inte spela idag utan sitter istället här och skriver dumheter. Har någon tips om positiva "tells" som man kan hålla utkik efter som vägledning? Väl mött * RP - QoS * Citera
summlan Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Ja börjar alltid med att spela cs först(dataspel). Går de bra blir de poker, går de dåligt kollar ja va de är på tvn iställe. Likadant vid innebandyträning/match. bra match/träning = poker efteråt och tvärs om. Citera
Sigge Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Jag köper alltid en back läsk.. Inte burkar utan glassflaskor.. Brukar funka Citera
Suppe Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Inte burkar utan glassflaskor Vart hittar man sånna där glassflaskor? Citera
Papa Kubo Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Det här var en rolig tråd. För det första tycks Knappens underfundiga humor helt gått förlorad för övriga som skrivit i tråden, för det andra har QoS antaligen fått till en av sina värsta rubrikpillningar på länge. Citera
Hickmott Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Det här var en rolig tråd. För det första tycks Knappens underfundiga humor helt gått förlorad för övriga som skrivit i tråden, för det andra har QoS antaligen fått till en av sina värsta rubrikpillningar på länge. Vad stod det för rubrik innan? //Hickmott Citera
Sigge Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Inte burkar utan glassflaskor Vart hittar man sånna där glassflaskor? I backar om 20 i varje.. Finns här i Åhus iallafal Citera
Papa Kubo Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Vad stod det för rubrik innan? Ingen aning. Men "Vidskeplighet - ska logga på eller inte?" just doesn't make sense! Citera
QoS Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Det här var en rolig tråd. För det första tycks Knappens underfundiga humor helt gått förlorad för övriga som skrivit i tråden, för det andra har QoS antaligen fått till en av sina värsta rubrikpillningar på länge. Vad stod det för rubrik innan? Det är jobbigt att alltid ha Kubos ögon på en! Kommer bara ihåg att den var lång och ordet "Tells" var med. - QoS Citera
Papa Kubo Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Hihi. Jag känner på mig att jag snart kommer att bannas. Jag misstänker starkt att forumet är riggat: 1, Ibland när jag ska posta ett inlägg får jag meddelandet "Du måste vänta ett tag innan du kan posta ett nytt inlägg". 2, Jag kan svära på att jag hade postat en bit över 1250 inlägg för någon dag sedan - inklusive detta inlägg blir det bara 1239. Slutsats: QoS vill inte att jag postar inlägg - han vill ha epitetet post-hora för sig själv. (Om det inte vore för att Hjorten är moderator hade säkert QoS varit och pillat på hans inläggsräknare också.) Förresten kommer QoS säkert ta bort det här inlägget. "För off topic", liksom. Citera
QoS Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Kubo, you know of tha plan? Det finns en spam-flood spärr inbyggd som gör att man inte kan posta inlägg oftare än varje 15 sekund. Sen städade jag lite innan lunch så det kan nog beror på det, Johan Hjort är ännu mer upprörd, tror det vid två tillfällen har varit så att hans räknare gått under 3000. - QoS Citera
Nusseman Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Kubo, du ska vara glad att du har över 1200 inlägg kvar. Tog man bort alla inlägg som inte är pokerrelaterade skulle du ligga på 20-30 ungefär Citera
Papa Kubo Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Eh, handlar det här forumet om poker? Då kanske jag har kommit fel, bitch! Citera
QoS Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Känns som att PIMPFORUM.nu närmar sig premiären! Beetches! - QoS Citera
Hickmott Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Känns som att PIMPFORUM.nu närmar sig premiären! Beetches! - QoS Hör med kubo's morsa om inte hon kan moderera där. Hon "kan" ju "branschen" om man säger så //Hickmott Citera
Pimpen Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Vad kommer Pimpforum att handla om? Blir allt lite nyfiken... Citera
freeman Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Vad kommer Pimpforum att handla om? Blir allt lite nyfiken... Mest om QoS i dollar gröna kläder http://www.halloweencostumes4u.com/Merchant2/graphics/00000003/15942.jpg något liknade Citera
Recommended Posts