pluntzky Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 SAJT: Party BONUS: 40% upp till 100$ TYP: Reload KOD: topbucks40 KRAV: 10x rake NÄTVERK: partaj GILTIGHETSTID: 10e maj ÖVRIG INFO: http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks40.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Kontospecifik bonus eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Kontospecifik bonus eller? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Kontospecifik bonus eller? nej Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Finns det någon nackdel med att vara med i Partys Players club? Kostar det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Super tack! behöver lite rakeback nu när jag blir utdragen gång på gång...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Hur lång tid har man på sig att cleara bonusen? Edit: Dags att införskaffa nya glasögon. 10 dagar står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Va betyder detta exakt? KRAV: 10x rake -Ska man själv vinna så mkt att man betalt bonusbeloppet gånger 10 i rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Va betyder detta exakt?KRAV: 10x rake -Ska man själv vinna så mkt att man betalt bonusbeloppet gånger 10 i rake? Man behöver 10 raked hands för varje dollar man får i bonus. För att få $100 i bonus behöver man spela 1000 raked hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Va betyder detta exakt?KRAV: 10x rake -Ska man själv vinna så mkt att man betalt bonusbeloppet gånger 10 i rake? Man behöver 10 raked hands för varje dollar man får i bonus. För att få $100 i bonus behöver man spela 1000 raked hands. Är det som vanligt EJ contributed o att raked bara behöver va 0,05$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Är det som vanligt EJ contributed o att raked bara behöver va 0,05$? Det är standard som det alltid är på Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 varför har jag inte fått nån popup och party säger att jag inte kan ta denna bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RealPerra Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 varför har jag inte fått nån popup och party säger att jag inte kan ta denna bonusen Jag har redan fått $200 i bonus av Party under april, låter mysko att jag skulle kunna få denna med. Var det en popup, eller hur hittar man till länken ovan utan att gå från länken här på pf? Skall bort i helgen, så jag provar koden på tisdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Hur funkar Partys bonusar för övrigt. Får man en ny kontospecifik reload varje månad? Varierar bonusen beroende på hur mycket party points man brukar dra ihop eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 varför har jag inte fått nån popup och party säger att jag inte kan ta denna bonusen jag fick inte någon popup men provade och det fungerar för mig... Har förövrigt tagit alla party bonusar under april, så det borde ju inte vara nå problem för er andra! Tack för tipset, perfekt med lite cash inför studentskivorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Var står att den är max $100 egentligen? Någon som prövat deposita mer än $250? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Kan bekräfta att den fungerar och att det är MAX 100 dollar bonus, jag prövade att sätta in 300, men fick ändå 100 i bonus för 1000 raked hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Vad är minsta insättningen för att få full bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Vad är minsta insättningen för att få full bonus? Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 sorry är fan blind såg nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Party poker supporten säger att denna bonus är konto specifik, svamlar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Funkar fint här, jag har inte sett något om en bonus. Inget i loginskärmen eller menyn. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 jag körde denna. funkar fint tillsammans med double-bonusen. abrakadabra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Ah, fan vad gött med lite lätta bonusar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Denna var go. Spelade in den på 4 timmar på NL50 (5 bord). Plussade en $100 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts