gdaily Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Den 8 maj 20:05 spelar vi en forumexklusiv headsupturnering på PokerStars, $10+$1. Lösenordet är pokerforum.nu Vinnaren av denna turnering får (förutom prispengar såklart) en plats i The 3 Champs WSOP challenge i Stockholm den 12 maj med: * Chris Moneymaker (Världsmästare 2003) * Greg Raymer (Världsmästare 2004) * Joe Hachem (Världsmästare 2005) * "Svensk pokerprofil" * Fem svenskar inkvalade via normala frirullar på Pokerstars, läs mer här * En spelare från Pokerforum.nu (ovan nämda tävling) Den av de 5 frirullekvalspelare och pokerforum.nu kvalspelaren som placerar sig bäst vid finalbordet får åka till Las Vegas och spela WSOP main event för team PokerStars! Värde på WSOP-paketet är $12000 Mer information om turneringen kan ni läsa här Vi ger även ut sju vimmelbiljetter till jippot i centrala Stockholm till de sju bäst placerade (som vill komma) i H2H-tävlingen. Turneringen kommer givetvis att ingå i forumets ranking, så glöm inte att uppdatera era spelarprofiler. Slutligen ger vi ut 25 vimmelbiljetter, läs mer om det här Har du inte konto på PokerStars redan så kan du registrera dig via forumet och få en pikétröja i goodie, läs mer här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Micke Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,816988,00.html kan förhoppningsvis bli lite bra trashtalk vid finalbordet /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Det kan vara kul för dom att få vara med och se och lära. För jag kommer att vinna det här. I ödmjukaste laget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 ok, bring it on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Var hittar man freerollsen och denna turnering, letat på pokerstars men hittar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Vår egen: Tourney / Private / May 09 14:05 (23791716) (bläddra ner eller sortera på datum en gång till) 3 Chimps: Tourney / Private / 3 Champs WSOP Challenhge Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 ok, bring it on. Än så länge vara Morbo och Nusseman som anmält sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Vad händer med mig när jag kvalat in och sen spöat alla i heads up turneringen den 12:e. Jag kan inte spela WSOP jag är underårig, finns det något pris för oss eller är det en 21 års gräns? Hade annars varit kul att spela skiten ur Ken! (inte så svårt, men men) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Vad händer med mig när jag kvalat in och sen spöat alla i heads up turneringen den 12:e. Jag kan inte spela WSOP jag är underårig, finns det något pris för oss eller är det en 21 års gräns? Hade annars varit kul att spela skiten ur Ken! (inte så svårt, men men) WSOP är 21-årsgräns. Låt oss kolla upp med PokerStyars om det inte kan bli en EPT-biljett i stället i så fall (18-årsgräns), de måste ju ha samma problem med frirullarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Nä det måste dom inte, räcker att dom skriver "21 years to participate etc" i frirullen så har de inget problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasrosqvist Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Det står väl på infosidan "in the fine print" att man måste fylla 21 senast dagen innan wsop börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Jag är inte 21, spelar för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Vår egen: Tourney / Private / May 09 14:05 (23791716) (bläddra ner eller sortera på datum en gång till) 3 Chimps: Tourney / Private / 3 Champs WSOP Challenhge Stockholm Är inte Ken oxå en apa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Vår egen: Tourney / Private / May 09 14:05 (23791716) (bläddra ner eller sortera på datum en gång till) 3 Chimps: Tourney / Private / 3 Champs WSOP Challenhge Stockholm I min klient står det 14.00.Både Oslo och Stockholm börjar kl 14.00 (20.00 svensk tid va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kidkurry Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 3 Chimps: Tourney / Private / 3 Champs WSOP Challenhge Stockholm Är han från Kolmården med? Han verkar ju lite labil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 I min klient står det 14.00.Både Oslo och Stockholm börjar kl 14.00 (20.00 svensk tid va?) 14.05 är vår egen turnering som går 8/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nusseman skrev: * 1 satellit är endast öppen för spelare med pokerstarskonto registerat via pokerforum.nu. Viktigt att påpeka tycker jag eftersom jag tror att ganska många tyvärr inte är reggade via PF.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nusseman skrev: * 1 satellit är endast öppen för spelare med pokerstarskonto registerat via pokerforum.nu. Viktigt att påpeka tycker jag eftersom jag tror att ganska många tyvärr inte är reggade via PF.nu. Sorry, det blev fel där. Det räcker att vara medlem på pokerforum.nu. Det är vimmelbiljetterna man måste vara registrerad via forumet för att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 I min klient står det 14.00.Både Oslo och Stockholm börjar kl 14.00 (20.00 svensk tid va?) 14.05 är vår egen turnering som går 8/5. Jo nu ser jag. Men han skrev den 9'e! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Enligt informationen om turneringen skulle det vara en freeroll 2, 4,5 7,9 maj kl 20.00, men jag hittar bara den 2 maj, någon annan som hittat de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 bocka av "show only reg.." så hittar du nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 2,5 ggr så mycke norrmän som spelar motsvarande norska freerollen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Då ses vi första gången ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Micke Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 2,5 ggr så mycke norrmän som spelar motsvarande norska freerollen.. ja svenskarna får rycka upp sig!!! varit lite sugen på en landskamp wsop.info/no mot pokerforum.nu framöver men i dagsläget är det för lite drag här jämfört med i Norge så jag vet inte om jag vågar sätta min svenska heder på ett sådant evenemang... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts