Gå till innehåll

PokerMiljonen Online den 27/4!


Crazyfred

Recommended Posts

Någon som vet vem mrshish är? Tjej/Kille? Tror det ska utläsas mrs hish...

 

Ingen aning... men detta hittade jag i en tråd som postades för ett år sedan

Game # 49134521 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Ullared"

Game ended 2005-03-15 18:30:36 UTC

 

Players:

mrhish (EUR 15,75 in seat 1)

 

Säger iofs absolut ingenting men :)

 

Edit: Oj... var visst fel namn. Det där var nog mannen i hushållet :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Med tanke på att det skiljde 940k sek i första och andra pris tyckte jag det va logiskt med en deal. Med blinds på 15k -30k och vi satt på runda slängar 500k var i chips tyckte ifall jag det blev för mycket lotto för så mycket pengar. Slutade med en split av millen och vi spelade klart om andra pris som va 6k euro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Med tanke på att det skiljde 940k sek i första och andra pris tyckte jag det va logiskt med en deal. Med blinds på 15k -30k och vi satt på runda slängar 500k var i chips tyckte ifall jag det blev för mycket lotto för så mycket pengar. Slutade med en split av millen och vi spelade klart om andra pris som va 6k euro.

 

Grattis mannen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att läsa i Expressen att Unibet hade ringt upp Tess och "förklarade" hur en deal gick till. :lol:

 

Unibet ringde inte upp, det var tvärt om. Stor humor var det iallafall att titta på HU. Spelet avstannade totalt och Hish tjatade om deal hela tiden. Tess sa typ ingenting och fattade inte detta med deal. Åskådarna var upprörda över att Tess inte fattade och att Unibet inte stannade spelet. Höjdpunkten var när Tess helt plötsligt höjer på knappen och tar hem en pott. Lite senare då hon har fått ett knappt markerövertag skriver hon : 60/40 ? :D

Till slut stoppade Unibet spelet och tjatet på Tess fortsatte nu även från Pokermanager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite senare då hon har fått ett knappt markerövertag skriver hon : 60/40 ? :D

De (åskådarna) samt hon menade väl att vinnaren får 60% - dvs att de spelar klart men med en helt annan prisplan än standard. Om någon trots allt menade split 60/40 där nuvarande chipleadern tar 60% så vore det ju skandal, markerna flög ju fram och tillbaka hela tiden med tanke på blindsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...