Melker Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Mer än jag som har problem med party just nu? Citera
ohmtom Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Gjorde tracert på http://www.partypoker.com. Timeout nånstans i californien... Citera
folder Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 felet ligger nog hos party. Flera på mitt brd klagar över problem. Och nu tappade jag uppkpplingen igen. Citera
ades_va Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Jag har Telia ADSL och kör på Party. Allt har funkat någorlunda okej fram tills för kanske 10 minuter sen, men nu blir jag utslängd hela tiden och har 12seks delay när jag väl kommer in. edit: Min partypoker tracert dör nånstans i kalifornien. Citera
cOP Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Hum flera bord jag lyckas få upp har 6 spelare som sitter ut, felet bör ligga hos party för ovanlighetens skull? Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Jag har Telia ADSL och kör på Party. Allt har funkat någorlunda okej fram tills för kanske 10 minuter sen, men nu blir jag utslängd hela tiden och har 12seks delay när jag väl kommer in. edit: Min partypoker tracert dör nånstans i kalifornien. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=387&start=1305 Party är tvärdött. Citera
Luca Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Jag kör ComHem och har också problem. Spelade lite i förmiddags. Då med Telia/ADSL uppkoppling. Laggade ganska mycket då, men var åtminstone spelbart. Uppenbart problem hos Party just nu... Citera
Sladdis Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Tain funkar i karlstad i allafall! Edit: BBB-anslutning! Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Igång igen men alla hade tydligen problem...fick meddelande från party att det berodde på min isp.....sure Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 dött igen tur att det är helgdag imorgon så man kan sova Citera
ades_va Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Igång igen men alla hade tydligen problem...fick meddelande från party att det berodde på min isp.....sure Den kommer och går lite Citera
folder Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 OK. jag blev disconnectad mitt i en hand då jag hade AA som chipleader på bubblan i en SnG. Tydligen blev jag reraisad all-in och auto foldade. Jag lyckades vinna den iaf men vilket lotto det blev när vi var tre kvar med bb på 2k. Jag lägger ned Party för ikväll i alla fall. Citera
hajen Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 citat: well this gives me time to beat the cat Citera
Luca Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Igång igen men alla hade tydligen problem...fick meddelande från party att det berodde på min isp.....sure Standardsvar när pokersiter har problem verkar det som... tillsammans med "corrupted download", "firewall interference", "conflicting running programs" o.s.v. Pacific Poker t.ex. är ett mönster(monster)exempel på detta. Den site som vågar svara "vi avråder från spel just nu pga problem med vår hårdvara/mjukvara" kommer att få min respekt och mitt spel i framtiden. Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Igång igen men alla hade tydligen problem...fick meddelande från party att det berodde på min isp.....sure Standardsvar när pokersiter har problem verkar det som... tillsammans med "corrupted download", "firewall interference", "conflicting running programs" o.s.v. Pacific Poker t.ex. är ett mönster(monster)exempel på detta. Den site som vågar svara "vi avråder från spel just nu pga problem med vår hårdvara/mjukvara" kommer att få min respekt och mitt spel i framtiden. Jo du, en kombination med det och rakefritt så har de min själ. Citera
ohmtom Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Verkade vara routingproblem hos det serverhotell dom har servrarna hos, mohawk.ca i kanada. Dom lovar 99,95% tillgänglighet om man hyr in sig där => 4,38 timmar per år downtime. Så då ska det väl gå resten av året då Citera
heltok Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 gah, jag skulle ju grinda hela natten Citera
cOP Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Verkade vara routingproblem hos det serverhotell dom har servrarna hos, mohawk.ca i kanada. Dom lovar 99,95% tillgänglighet om man hyr in sig där => 4,38 timmar per år downtime. Så då ska det väl gå resten av året då Heh den gränsen har de överskridit för länge längesen Citera
Svinto Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 gah, jag skulle ju grinda hela natten FDJRKKK! Första kvällen på två månader som jag har tid och ork att spela vilket dessutom sammanfaller med en fullt spelbar bbj och så händer detta... Citera
folder Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Party bara dog! Någn som får kontakt? Citera
FeelingThis Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Party helt dött. Både klient och hemsida ping timeout. Citera
Recommended Posts