-Lime- Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 jag har precis börjat jaga bonusar men känner att jag har svårt att hitta en som jag "känner" för... har gjort betfred bonusen med mindre lyckat resultat, men sitter i allafall med liten rulle på 200-400$ avsatt för bonusar. gillar bonusar där man ej behöver bidra till potten (typ betfred) nån som har några förslag på roliga bonusar? att spela in tiotusentals händer under 30 dagar kommer jag ha lite svårt med dom närmsta veckorna då jag skall renovera en lägenhet jag precis köpt. spelar allt för oftast på NL 0.25/0.5$ Citera
keso1 Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 partypokers bonus kan du nästan få ut max av. 20%insättnigbonus max 100$. tror den e ganska lätt också. Citera
-Lime- Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 partypoker märkte jag precis att jag redan gjort Citera
pluntzky Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Borde inte denna tråden låsas, det är ju ingen helpdesk detta, är ju mkt lätt att själv söka igenom forumet. Citera
Recommended Posts