DrRoland Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Tillhör betfair något nätverk eller har dom eget?Och är det mycket fisk där eller hur är det där? Mer eller mindre eget, eftersom sajterna som ingår, pokerchamps och betfair har samma ägare. Citera
Atariman Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Mer eller mindre eget, eftersom sajterna som ingår, pokerchamps och betfair har samma ägare. Såvitt jag känner till så är det så att Betfair de facto äger båda sajterna. Någon som vet om det är fler sajter som är med i deras "nätverk"? Citera
kraclob Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Såvitt jag känner till så är det så att Betfair de facto äger båda sajterna. Någon som vet om det är fler sajter som är med i deras "nätverk"? Är inget egentligt nätverk. BetFair behövde en pokerklient och köpte då upp pokerchamps. Sen att pokerchamps består till stor del av affiliates och deras rekryterade spelare. Valde antagligen BetFair att låta PokerChamps vara som det är och slippa skogstokiga PokerChamps spelare på sig. Citera
krizz Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Hur får jag PT att fungera? Finns inga HH's lagrade i min Betfair map iaf Citera
kraclob Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Hur får jag PT att fungera? Finns inga HH's lagrade i min Betfair map iaf Du måste klicka in Handhistory längst ner i menyn på bordet för att de ska börja lagras. Citera
JensNi Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Enligt email jag fick av betfair skulle jag få $10... Kul man fick dem, en vecka sen nu:) Citera
krizz Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 dog just betfair eller är det bara jag som blev utkastad? Citera
kraclob Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Connection failed här också. Citera
jason Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Någon där ute som kan bekräfta att ni får gametime+ att fungera tillsammans med Betfair? Är grymt sugen på att börja spela på Betfair igen men utan en fungerade HUD så känns det inte värt att göra Betfair till sitt nya "hem". Citera
zillidillen Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Någon där ute som kan bekräfta att ni får gametime+ att fungera tillsammans med Betfair? Är grymt sugen på att börja spela på Betfair igen men utan en fungerade HUD så känns det inte värt att göra Betfair till sitt nya "hem". Ja, fungerar utan problem för mig. Citera
logh Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Någon som vet hur många bord som är aktiva på betfair på för/eftermiddag kväll samt tidig morgon (klockan 5+) tänker mest på nl100. Citera
jason Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Är betfair skattefritt? Headquarters location London, UK Game server location Malta ^ från pokerscout.com Så ja det borde det vara... På tal om något helt annat, är det någon som får Gametime+ att fungera på ett bra sätt tillsammans med Betfair? Jag får det att fungera (HUD'en visas) men betfair.exe processen börjar sluka nästan 100% CPU kraft vilket gör det helt ospelbart och det redan när jag bara kör 1 bord. Tips mottages med öppna armar om hur man kan lösa det problemet. Citera
robziolito Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Jag förstår inte varför Betfair måste ha sån OSKÖN klient.. Är helt förvirrad när jag är inloggad!.. Citera
checkamat Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Jag förstår inte varför Betfair måste ha sån OSKÖN klient..Är helt förvirrad när jag är inloggad!.. hört flera som säger det. Jag tycker klienten är skön, rätt snabb, potbetknapp osv. Vad är dåligt med den? Citera
robziolito Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 hört flera som säger det. Jag tycker klienten är skön, rätt snabb, potbetknapp osv. Vad är dåligt med den? Jag tycker den känns så rörig! Gillar den inte alls! Citera
Vrakman Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Nån som kommer in på Betfair nu? Citera
#LOUDmouth# Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Nä, jag kommer inte heller in. Det strulade härom natten också. /#LOUDmouth# Citera
jigsaw Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Skulle någon kunna förklara vad det är för rabatt man får när man spelar in poäng? Rabatt på vadå? Citera
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Skulle någon kunna förklara vad det är för rabatt man får när man spelar in poäng? Rabatt på vadå? Nej jag kan inte förklara det, men typ Det du får rabatt på är typ avgiften då du lägger sportbet eller så. Du kan alltså inte använda dina poäng i pokersammanhang alls, utan bara inom sportsbettingen. /SK EDIT: Here u go Betfair-poäng Citera
jigsaw Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Nej jag kan inte förklara det, men typ Det du får rabatt på är typ avgiften då du lägger sportbet eller så. Du kan alltså inte använda dina poäng i pokersammanhang alls, utan bara inom sportsbettingen. /SK EDIT: Here u go Betfair-poäng Jaha okej, tack Ja, jag läste den där länken tidigare men det är ju som att läsa streck-koder. Jag förstår inte alls vad dom menar alltså! Men det var väl ungefär som du sa, rabatt på sportsbetting hehe Citera
stenarn Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Finns det några tablemods till Betfair? Korten ser hemska ut och finns det ens 4-färgslek?! Citera
Mr Zero Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Fyrfärg finns att välja när du sitter vid bordet. Citera
brainslicer Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Tog hem klienten idag... de känns ju som att spela i sirap? Det var då nå otroligt segt, 4 bord o fps är runt 10-13, knapparna reagerar sent.... Normalt har jag igång flera klienter, flera bord o annat lull-lull. Några Betfair bord får burken på knä... normal spelupplevelse? Citera
kraclob Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Känns som du har en seg burk. 10 tablade idag med lite annat igång inga problem alls. Sen har jag en dual core procc med 2gig ram men det är väll standard nu för tiden? Citera
Recommended Posts