keste Postad 22 November , 2004 Rapport Postad 22 November , 2004 har Betfair sedan tidigare för annan "gambling" och undrar om någon har testat att spela poker på den siten, vad ni tycker och vilket "nätverk" den tillhör? Spelar idag på Expekt, Empire och Pacific och vill inte riskera att bli avstängd för att jag har t ex två alias på samma "nätverk". Länk: http://www.betfair.com * Pill, pill - QoS * Citera
keste Postad 9 December , 2004 Författare Rapport Postad 9 December , 2004 Nu kan jag svara på den själv! Betfair tillhör samma nätverk som InterPoker, alltså Cryptologic. Citera
dlinder Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Har du spelat på på sajten? Vad tycker du isf? Citera
Ugrath Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Det ända dåliga med denna siten är att man inte kan ta ut till netteller. Det ända bra är att man kan få rejäl rakeback. Citera
Jensa Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Hur cashar man ut från denna sajt på smidigaste sätt? Funkar det med att casha ut till svenska bankkonton? Despositade med Visa men det går bara att ta ut $50 per dag till visakortet... Citera
SasQuatch Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 EU-site och du kan casha ut 5k dollares om dagen. Funkar kanon några buggar dock. puss Citera
MJ Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 EU-site och du kan casha ut 5k dollares om dagen. Funkar kanon några buggar dock. puss Du använder Visa? Funkar Neteller? Eller kör du bank transfer? Citera
Ceritus Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 En liten snabb fråga från min sida: Var hittar man hur många rakade händer man spelat på Betfair? Tack på förhand Citera
Lantash Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Iom att Betfair skall lämna Cryptologic, någon som vet hur mycket trafik dom står för. Då dom inte har Neteller som insättning/uttag så kan det väl inte vara alltför mycket eller har jag fel? Citera
Espen Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Är det fastslaget att Betfair lämnar Cryptologic? Inte bra då Betfair kryllar av massa galna fiskar från storbritannien, dem lär försvinna med Betfair i så fall. Så vitt jag vet stödjer Betfair Neteller nu förtiden, men kan ha fel? Citera
Kvint Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Dom har Neteller nu. Läste att dom har 10-15% av cryptos trafik Citera
Espen Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Kan man välja vilken valuta man vill ha på kontot £/$/€ som man kan på Interpoker? Citera
Pfan Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Hej, registrerade mig på Betfair poker genom pokerlisting.com i hopp om att få ut 200 $ bonusen. Nu förnekar dock Betfair att jag registrerade mig genom pokerlisting och vägrar ge mig bonusen... Är det någon som upplevt samma problem? Citera
rilleg Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 behöver hjälp av en uttagsexpert .. ska ta ut pengar till min bank från betfair, vad fylls i i resp fält? Select Bank Location: Payee: Bank: Account Holding Branch: Bank Code: Bank Giro Credit Number: Amount to Withdraw (SEK): Your Betfair login password: _________________ om alla är tomtar är då tomten far till alla barnen? Citera
Bojen Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Har Betfair eget närverk? Fungerar insättningar och uttag till Neteller? Citera
friggo Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Någon som vet om/hur man ser hur många raked hands man har? Blir jobbigt om man måste gå igenom hand-historyn pott för pott för att ta reda på det Citera
friggo Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Har Betfair eget närverk?Fungerar insättningar och uttag till Neteller? Jag signade upp mig igår och kan berätta att dom är med i crypto-logic nätverket och ja, dom tar neteller, dock tar dom en 1,5% avgift när man sätter in pengar med neteller. Citera
thomaskrstd Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 laddar ner setup o öppnar o väljer folder,install sedan kommer inte metern igång o installerar inte. någon som vet vad det är för problem ? Har lyckats nu Citera
Brugge Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 vilken djävla skit betfair är!!! Har clearat en djävla bonus för 20 dagar sen och fortfarande inte fått den. Det ända svar man får ifrån dem är att den ska utbetalas "within 24 hours". Citera
Ceritus Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 vilken djävla skit betfair är!!! Har clearat en djävla bonus för 20 dagar sen och fortfarande inte fått den. Det ända svar man får ifrån dem är att den ska utbetalas "within 24 hours". Ett förslag kan ju vara att maila supporten och kolla vad som blivit fel. Supporten brukar vara snabba och hjälpsamma. Citera
Brugge Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 öh, vem tror du mailar mig med "within 24 hours"? Om du tycker ett svar ifrån en pokersupport på 3-8 timmar är snabbt så okej, allting är relativt. Citera
Danjo Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 behöver hjälp av en uttagsexpert .. ska ta ut pengar till min bank från betfair, vad fylls i i resp fält? Select Bank Location: Payee: Bank: Account Holding Branch: Bank Code: Bank Giro Credit Number: Amount to Withdraw (SEK): Your Betfair login password: _________________ om alla är tomtar är då tomten far till alla barnen? Undrar oxå över detta! Ingen som lyckats ta ut till bankkontot? Citera
Slappy74 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Jag har läst att Betfair har köpt upp pokerchamps, någon som vet när de ska flytta över sina spelare till pokerchamps nätverket? Citera
cronz Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 finns det mycket fisk på betfair?????? tack på förhand // cronz! Citera
al_bandy Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Någon som vet om det är contributed rake som krävs för att få MPP eller räcker det med att vara tilldelad kort? Citera
Recommended Posts