Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

har Betfair sedan tidigare för annan "gambling" och undrar om någon har testat att spela poker på den siten, vad ni tycker och vilket "nätverk" den tillhör?

Spelar idag på Expekt, Empire och Pacific och vill inte riskera att bli avstängd för att jag har t ex två alias på samma "nätverk".

Länk: http://www.betfair.com

* Pill, pill - QoS *

• 3 weeks later...
  • Svars 274
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 5 months later...
  • 2 months later...
Postad

Hur cashar man ut från denna sajt på smidigaste sätt? Funkar det med att casha ut till svenska bankkonton? Despositade med Visa men det går bara att ta ut $50 per dag till visakortet...

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Postad

Är det fastslaget att Betfair lämnar Cryptologic? Inte bra då Betfair kryllar av massa galna fiskar från storbritannien, dem lär försvinna med Betfair i så fall.

Så vitt jag vet stödjer Betfair Neteller nu förtiden, men kan ha fel?

• 2 weeks later...
Postad

Hej, registrerade mig på Betfair poker genom pokerlisting.com i hopp om att få ut 200 $ bonusen.

Nu förnekar dock Betfair att jag registrerade mig genom pokerlisting och vägrar ge mig bonusen... Är det någon som upplevt samma problem?

Postad

behöver hjälp av en uttagsexpert .. ska ta ut pengar till min bank från betfair, vad fylls i i resp fält?

Select Bank Location:

Payee:

Bank:

Account Holding Branch:

Bank Code:

Bank Giro Credit Number:

Amount to Withdraw (SEK):

Your Betfair login password:

om alla är tomtar är då tomten far till alla barnen?

• 1 month later...
Postad
Har Betfair eget närverk?

Fungerar insättningar och uttag till Neteller?

Jag signade upp mig igår och kan berätta att dom är med i crypto-logic nätverket och ja, dom tar neteller, dock tar dom en 1,5% avgift när man sätter in pengar med neteller.

• 3 weeks later...
Postad

vilken djävla skit betfair är!!! Har clearat en djävla bonus för 20 dagar sen och fortfarande inte fått den. Det ända svar man får ifrån dem är att den ska utbetalas "within 24 hours".

Postad
vilken djävla skit betfair är!!! Har clearat en djävla bonus för 20 dagar sen och fortfarande inte fått den. Det ända svar man får ifrån dem är att den ska utbetalas "within 24 hours".

Ett förslag kan ju vara att maila supporten och kolla vad som blivit fel.

Supporten brukar vara snabba och hjälpsamma.

• 2 months later...
Postad
behöver hjälp av en uttagsexpert .. ska ta ut pengar till min bank från betfair, vad fylls i i resp fält?

Select Bank Location:

Payee:

Bank:

Account Holding Branch:

Bank Code:

Bank Giro Credit Number:

Amount to Withdraw (SEK):

Your Betfair login password:

om alla är tomtar är då tomten far till alla barnen?

Undrar oxå över detta! Ingen som lyckats ta ut till bankkontot?