some1blue Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Fanns tid idag kl 2000 att bli fråntagen din "titel" vad den nu ska vara värd. De sa jag inte att den va.. sugen på att spela bara... kallt o skriva att det fanns tid o spela kl 2000 nu när klockan är efter 2100... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 Fast jag kan ju inte ljuga o säga att det är spel kl 2200 lixom... bättre att vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Menade på att de är bättre om du säger till INNAN vi ska spela så man vet om det o kan vara med... Som nu... kommer frågan igen, om de blir något spel på klubben ikväll så är jag troligen på så de är bara o höra av sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 Vet ej om det blir spel. Höll på med målning för fullt igår när det stövla in 9 tomtar som ville lira SnG så man vet aldrig när det blir av. För dom som känner sig manade så har klubben runt 10 penslar och roller´s som går att använda för både höger och vänsterstyrda. Jag finns där från kl 15 ungefär fram till kl 21, det ska sättas isoleringsplattor i taket och målas i köket samt städas och om organiseras lite. Kommer även 7 st nya bord (större 10-manna), nya turnerings- och cashgame marker samt dealerstolar till klubben idag. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 glöm inte att det e turre ikväll..asså.. o lite cash på det kanske..! Nya bord o ny färg o nytt ljus asså... Lätt att mjukis tomte-klonk-rigg e borta nu.. när det ser ut som en riktig poker-klubb.. 5-7 kan han stoppe opp i fotöljen nu liksom.. Tack för mej.-. kalispera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Mkt bra Herman, tror på da asså att du har ordnat et.. vet däremot inte om jag kan komma ikväll, om möjligheten dyker upp så står jag där o klonker da i HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 Mkt bra Herman, tror på da asså att du har ordnat et.. vet däremot inte om jag kan komma ikväll, om möjligheten dyker upp så står jag där o klonker da i HU + popcorn smiley... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 OBS OBS OBS ERIK MANFRED hälsar att han öppnar klubben klockan 18:00 IDAG SITT O GÅ ELLER CASH GAME kom dit så bestämmer vi vad vi ska lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2006 240 freezeout på klubben kl 14.00 söndag 19 november Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 240 freezeout på klubben kl 14.00 söndag 19 november lägg upp det på hemsidan då tomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Någe cashgame på klubben ikväll månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 HÖR OPP!!! Vi ställer in kvällens Omaha turre, p.g a av för lite intresse och anmälningar. Kommer finnas folk på klubben från klockan 18. Ifall någon är sugen på sng eller cash. Men se till o va där kl 6 eller strax efter därikring, så ni inte kommer klockan 21 o sen skriver o frågar varför det inte blev spel! Kalispera liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 Fan oxå, har ju missat helt att de va omaha turre... men kommer troligen till cashet då istället... vi lär ju ska spela omaha pot cashgame då oxå! mkt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 tomtar asså o orka ställa in omaha turren jammas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 asså.. du kan spela HU omaha med "någonblå" asså.... så många anmälda ere... dyk ner o titt på´t liksom.. kalispera asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2006 Kom igen nu, slut opp o tjat om en massa HU lir och signa för lördagsturren ist, 15 anmälda för tillfället! Some1blå och Andersson100 och ni andra grymma lirare, signa nu så kan det bli lite roligt. O inge tjat om att ni ska äta familjemiddag lixom, ställ in et. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Känner en viss ironi i föregående inlägg så jag undanbeder mig att kommentera det. För övrigt är det inte klart ännu angående lördag, har precis för mig om att man kan anmäla sig bara kort innan turneringsstart oxå för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Men hallå hallå glöm inte bort HU prylen mellan dig och theo här nu va... Du kan ju inte äta finmiddag med släkten när du har utmanat theo liksom... Skärp upp da och anmäl dig nu.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 lol... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 haha.... bra skit! HU hit o HU dit... Det är väl ett år sedan vi skulle spela våran ungefär va Jessica? Eller va det i Grebbestad... skit samma.. vi får ta våran på lördag oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 sinnes va ni härjer asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Ryktet om finmiddag med släkten är dock helt taget ur luften av Herr ordförande. Så sluta harva om det... Förstår att de är roligt o viktigt för er andra att ha med mig i turneringarna... vore typ Ivey, Brunson eller nån liknande i stan skulle jag nog känna samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 LOL mkt snack liten verkstad Det är upp till bevis på lördag asså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Skämt o sido, numera är jag anmäld iallafall... hur det går återstår ju o se.. HUen mot Theo är dock första prio! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts