jerma Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Öppnar kl 19:00 idag lördag. Gryta om intresse finnes, annars CG Ring 076 10 41 524 om ni vill dit innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackemos Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Blir det något idag eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Blir det något idag eller ? ja kan tänka mej lite cash., senare ikväll asså! kanske.. om det blir folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackemos Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 ah fan kom igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Ska iväg på lite party.. chansen/risken att jag kommer å fylleslaskar senare ikväll e STOR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Ska iväg på lite party.. chansen/risken att jag kommer å fylleslaskar senare ikväll e STOR LOL... bring the dough... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackemos Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag o tobbe är sugna som fan men som sagt lite mer folk skulle va nice.. Jerma åker ju ner o öppnar vid 7 så om folk tänker komma kan jag vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kahler Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Ska iväg på lite party.. chansen/risken att jag kommer å fylleslaskar senare ikväll e STOR Ofyfan då äre värde asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Öppet från kl 1800hrs idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2007 1830 idag. Troligtvis endast cg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Se nu till att jobba in lite folk tills idag då gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerma Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Se nu till att jobba in lite folk tills idag då gubbar! Det gör ju inget om vi andra jagar lite folk oxå. Ja menar bara så att det inte alltid är stortomten (Per) som gör det. Tänk om alla nån gång varje dag kunde gå in här lr på http://www.westbaypoker.se och kolla vilka dagar och tider det är lir.. Jag e på idag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 nejnej självklart inte, jag känner bara inte så många som lirar poker (iaf inte speciellt seriöst) så därför har jag lite svårt å fixa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Jaga in folket nu... Alltså, Turnering kl 1400hrs på klubben, OBS EDIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 ooops! zzzznark,.. KOmmer "Brickan" eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Brickan va med igår asså, han blev utdragen och bräkte om et ungefär som du Herman. Dom sakna dig däruppe btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Brickan va med igår asså, han blev utdragen och bräkte om et ungefär som du Herman. Dom sakna dig däruppe btw. mmm o jag kommer fortsätta bräka så länge inte mina händer kan stå nån gång på denna satans klubb.. skönt att vi e vräkta så ja slipper wiggen... Går in som favvo 80/20 typ 4ggr.. o blir ihjälsynad alla ggr.. o brädhelvetet klonker-..- då ere inte alltid så lätt.. Iof 5 6 off mot Fawzis färgdrag o överkort var kanske inte så bra spelad.. mest tilt-allin.. men ´mosade för ja visste att ja ledde... så det enda ja har o säga e BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK! kalispera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Du e för tight... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 WTF har vi blivit vräkta? Vräk grannarna istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Du e vräkt. Spel idag när ni nu vill. Kanske runt 20? Vi är hemma efter en semibra halvhelg i sthlm så vi kan ju bli några st iaf. Förövrigt är det Paintball kl 1500 imorgon. Runt 400 gåre på, bössor finns på plats. Och nej, det gör inte ont att bli träffad. Ju fler desto roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Vi lirade paintball för typ en månad sen, vi var typ 6 mot 5 eller nåt... hur kul som helst Hur många är med? Kanske kommer... (har ju alla chanser att ge igen på Per för att suckouts liksom) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Det är 6-8 pers just nu. Vi lira 6 mot 6 sist och det va grymt kul. Kan tänka mig att jag kommer jaga dig lite extra, kanske droppa en grenade precis breve dig och lacka om da helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 7 Maj , 2007 Rapport Share Postad 7 Maj , 2007 Glömde bort paintballen.. smart kul eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Har aldrig hävdat att du är smart Spel kl 1800 idag på klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerma Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 1800 hours ere öppet för spel idag söndag, be there å ta meda klonket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts